Vandaag pakketje uit Tsjechië mogen ontvangen, van de heren van Car Equipment. Ik had namelijk bij mijn dealer gehoord voor de originele VW led modules, die passen ook op een O3. Bij mijn dealer zou ik €80 kwijt geweest zijn.. Nu ben ik er €38 kwijt (€13 per module (*2), €2 paypal en €10 verzending). Dat leek me het "risico" wel waard
.
artikelnummer: 3AF943021A (moet je 2 van bestellen)
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/volkswagen/oem-3af943021a-led-license-plate-light/
(op minder dan 7 dagen werd het mij aangetekend bezorgd / betaald via paypal)
Installatie:
mbhv kleine platte schroevendraaier (in een doek voor krassen te voorkomen) oude modules er uit gewipt. Connector met kleine platte schroevendraaier los geklikt. Led-modules aansluiten en terug in klikken. (passen er maar op 1 manier in dmv de uitsparingen)
in totaal 5 minuten werk.
Ik hoopte stiekem op GEEN foutmeldingen (omdat het een OEM VW-module was) maar ja.. mijn O3 weet niet dat ik die vervang voor LED's natuurlijk. Tenzij ik het hem even wijsmaak via VCP
(bedankt
@ertromp)
wordt =>
Een foto voor heb ik niet gemaakt (in het donker) van de oorspronkelijke verlichting, maar daar kunnen we ons vast allemaal wel een beeld bij vormen
.
Vanavond maak ik er nog eentje van in het duister, nu in mijn garage zag het er alvast zeer belovend uit!
zo gezegd zo gedaan:
Deze upgrade icm de led-achterlichten kon gewoon niet ontbreken. Geeft een meer premium uitstraling vind ik