Racebluetje
Senior Member
Heel mooi Danny Williams top
@Peter66: idem dito! mijn fabia ook besteld op 6 februari 10 weken levertijd +25% (dus normaal ten laatste week 20) maar volgens de laatste info vd dealer zou het "waarschijnlijk" week 23 worden.....zouden wij zo slordig de gemaakte afspraken respecteren
Inderdaad het corrida red is een heel mooie kleur, het was ook voor mij een van de opties maar ik had vroeger al wat slechte ervaringen met rood (dof worden van de kleur...) en ben dan maar voor race blue gegaan
Natuurlijk wint Fabia, jij bent toch ook mister Skoda zo langzamerhand!@Fabi3 en ik hebben in de auto gereden, het is geen Octavia kan ik je melden, maar wel een heerlijk karretje, niets mis mee, het is voor ons de vervanger van een VW Polo uit 2011 en de F3 wint op elk terrein met vlag en wimpel
update met betrekking tot mijn afneembare trekhaak:
had na 1 x afmelding wegens monteur ziek, en 1 x trekhaak niet binnen nu voor as maandag een afspraak staan bij eurotrekhaak.
voor de zekerheid net maar even gebeld ter bevestiging... blijkt hij de trekhaak nog niet te hebben!?
waarom weet hij zelf ook niet goed, heeft al meerdere mailtjes verzonden.
afgesproken dat hij er nog eens achteraan gaat, en me begin volgende week laat weten hoe het er voor staat.
[nog niet erg vertrouwenwekkend allemaal]