Metal Grey

GuusNieuwlaat

Nieuw lid
Prachtig, ik kan niet wachten tot mijn metal-grey afgeleverd gaat worden!
Wat ik dan alleen niet snap is dat ze zo'n afzichtelijke plaats kiezen om die oranje hamertjes te bevestigen :(

Oogje

Senior Member
Prachtig, ik kan niet wachten tot mijn metal-grey afgeleverd gaat worden!
Wat ik dan alleen niet snap is dat ze zo'n afzichtelijke plaats kiezen om die oranje hamertjes te bevestigen :(
Ik heb de dealer zelfs gevraagd of hij ze daar wil zetten. Veel beter dan in of aan de portiervakken zoals sommigen ze hebben. Daar zit ik immers nooit met voet of been, dus zitten ze nooit in de weg.

@franklouwers
ja, die zijn verplicht. Twee stuks. Evenals hesjes trouwens.

Oogje

Senior Member
Sinds wanneer is dat verplicht? Ik heb die dingen er niet in en die komen er bij mij ook niet in.
Iets genuanceerder. Verplicht in lesauto, aanbevolen in iedere auto. Ik heb begrepen dat in lease auto's dit semi verplicht is in die zin dat de werkgever zorgt moet dragen voor alle redelijkerwijs acceptabele middelen ter bescherming van de werknemer, en dat een lifehammer daar dus bij hoort.

Laatst bewerkt:

GuusNieuwlaat

Nieuw lid
Inderdaad, in de Golf die ik nu rijd zitten ze ook in.
Maar hier zitten ze bij de instaplijsten vlak boven de vloermatten, zit je er niet de hele tijd tegenaan te kijken.

Overigens is dat oranje niet verplicht, heb de hamertjes ook in zwart/grijs in dw handel gezien.
Je moet jezelf dan wel afvragen of je ze op het moment van nood goed kunt vinden.

@jellemeer79 ziet er mooi uit. Kan niet wachten tot mijn auto geleverd wordt. Waarschijnlijk wordt het bij mij pas jammer genoeg de 18e april. Ach toch vele malen sneller dan half mei als mij eerder verteld was.

Oogje

Senior Member
Vanmorgen mijn O3C EBL in Metal Grey opgehaald.
Aflevering zoals wat men er van mag verwachten, uitleg (voor zover nodig), bloemetje, je kent het wel.

Hierboven al een hele zwik foto's van een Metal Grey combi, dus ik hou me beperkt tot twee (want ik heb er nog niet meer van gemaakt :) )

Laatst bewerkt:

erikkie

Senior Member
mooie kleur

Volgens mij had ik diezelfde kleur op mijn OCII combi, of is dit weer een andere kleur? bij OCII heette het komogrijs ;) :deuk:

Bovenaan Onderaan