Navigatie 02RS

koreaan

Forumguru
Het systeem is gemonteerd, het ziet er goed uit en werkt snel.
De interface ziet er in het echt beter uit dan op de foto's.

Achteraf had ik beter kunnen kiezen voor het installeren van een camera misschien iets voor in de toekomst.

Jee13 had gelijk het is helemaal goed gekomen, ben gelukkig met mijn keuze.

Ik zal snel fotos plaatsen

technobear

Actief lid
Had ondertussen ook al een mailtje naar rns winkel gestuurd en antwoord gekregen, ik denk dat ik ook je weg ga volgen en hem laat installeren. Wordt de aansluiting voor mp3 of ipod ook weggewerkt bij montage?

technobear

Actief lid
Ik ben verkocht, past zelfs naadloos op de plaats waar mijn nexus nu zit, dus geen nieuw paneel voor mij.

Hoe werkt de gps? Via een apart sd-kaartje zie ik,maar waar kopen jullie dan die kaarten?

koreaan

Forumguru
beste technobear de kaarten worden gratis geleverd.
er is een klein minpuntje het groene verlichting van de knoppen is savond wat feller groen dan de wijzers en airco.
maarja als dat alles is...

je zult er geen spijt van krijgen, die arm 11 processor werkt snel.
succes

Laatst bewerkt:

technobear

Actief lid
Zou je eens een foto kunnen trekken van de mp3, usb en ipod aansluiting in je handschoenkastje, wordt er ook een micro ingebouwd voor de telefoon?

koreaan

Forumguru
beste technobear,

je kunt het beste je vragen voorleggen aan de rnswinkel.
de mircofoon is ingebouwd in het systeem.

groeten,

Bas

koreaan

Forumguru
Ben nog steeds zeer tevreden met mijn keuze!.
2 kleine nadeeltjes, het groen van de knoppen is s avonds wat groener dan de rest.
En ik moet op de BT functie mijn telefoon laden, dit gaat eenvoudig want je hoeft alleen maar op een knopje te drukken.

technobear

Actief lid
Ondertussen steekt er bij mij ook zo'n namaak rns in, ik ben zeer tevreden over de installatie en afwerking. Prijs/kwaliteit een zeer goede keuze.
Navi en bluetooth werken zeer goed. Mp3 speelt hij af via USB, Sd kaart of Ipod.

@koreaan kan jij videobestanden afspelen? ik kan enkel dvd afspelen, bij andere videobestanden (AVI & MP4) geeft hij een error.

koreaan

Forumguru
Hallo,

Ik heb nog geen dvd geprobeerd moet ik eerlijk zeggen.
Persoonlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk die avi bestanden, enige nadeel is dat ik iedere keer op het knopje telefoonboek laden moet drukken.

Las ook dat je tuning hebt hebt gedaan bij JD, ik heb er afgelopen weekend ook gerold met het gti forum.
Kan me goed voorstellen dat de tuning bevalt.

Bovenaan Onderaan