B.Stuurder
Forumguru
Geen BBS?
Nee ik doel op de site, die heeft geen BBS velgen. Vergeten te citeren..Nee geen BBS, anders zou hij dat wel geschreven hebben.....
mijn vriendin moeit haar ook niet in de keuze van de wagens. Bij de meeste aankopen gaat het bij ons als volgt: discussies over een nieuwe wagen (je ging toch deze wagen oprijden ?? !!!), concensus (deze nieuwe gaan we zéker oprijden ), akkoord om te gaan kijken, garage bezoeken, offertes opmaken, goedkoopste eruit halen, met de offerte naar huis, defenitieve 'JA', ik ga het contract gaan tekenen (ze gaat soms mee als ze iets wilt weten (vb bij haar laatste wagen: hoe zien de getinte ramen eruit)) en uiteindelijk zal ze hem wel zien verschijnen op de oprit
Ja hoor,enkel de reeds ontvangen boetes waren zeer duur.En jij rijdt met een RS ? Ja allo
Mijn broer haalt dit verbruik heel gemakkelijk met zijn vRS. Hoeft er geen 800km voor mee te rijdenEn jij rijdt met een RS ? Ja allo
Ik vertrek dinsdag naar slovenie op vakantie voor 14 dagen... 3000km in de RS en eerste grote test als reiswagen... Ben benieuwd en kijk er hard naar uit...
In Duitsland met madam en kids erbij ga ik niet +200... Proberen nie te zot te doen of moe 10keer gaan tanken haha
Dit is mijn verbruik tijdens mijn reis naar Oostenrijk.
Hierbij dien ik wel te vermelden dat ik een volger had en de maximale snelheid in Duitsland beperkt was tot 180 Km/h.
Voor een afstand van 850km en een gemiddelde snelheid van 88km/h niet slecht denk ik.
Hierbij heb ik in Oostenrijk geen meter snelweg gereden, maar gekozen voor landelijke wegen en bergpassen.
Bekijk bijlage 52997