Opgehaald: Skoda Octavia Combi RS Race Blue

Rallye

Forumguru
Dat vroeg de dame van de verzekering ook al. Je vraagt je af wie hen betaalt.........

Vos is dood, op de vluchtstrook gevonden door de politie. De vos is precies onder de dwarsbalk binnengekomen, dus er mag een nieuwe bumper op, grillrooster, radiateur en wellicht delen van de airco.

Bedankt voor het medeleven!

CDK

Forumguru
Gelukkig zetten ze er flink de vaart in, des te eerder heb je hem weer terug en des te kleiner de pijn hopelijk!

Desperado

Forumguru
Ah daarom heb je het gedaan dus. je wou die standkachel gewoon eens bekijken. Kijk dan ook gelijk naar de claxon, hoef je niet nog een vos aanrijden :D

Voorzichtige schatting.....denk dat je wel rond de 2000 euro schade hebt.

CDK

Forumguru
Ah daarom heb je het gedaan dus. je wou die standkachel gewoon eens bekijken. Kijk dan ook gelijk naar de claxon, hoef je niet nog een vos aanrijden :D

Voorzichtige schatting.....denk dat je wel rond de 2000 euro schade hebt.
Dat zal wel aan de lage kant zijn vrees ik.....

Rallye

Forumguru
Ik zag hem volgensmij vanmorgen (10.30uur) staan op een trailer bij een schade bedrijf in Oldenzaal. Hier werd een andere auto met schade afgeleverd. Hij stond samen met een witte O2c TDI bovenop de trailer. Helaas vergeten een foto te maken

Dat zou inderdaad kunnen; jammer dat je geen foto hebt kunnen maken. Hij is vanmiddag afgeleverd (werd om twintig over twee gebeld) en ik woon ook aan die kant van het land. Hij stond in Noord-Duitsland.

Voorzover ze vanmiddag konden zien:
- nieuwe radiateur;
- nieuwe condensator (en beschermrooster);
- nieuwe bumper (en roosters etc);
- nieuwe aanzuigbuis intercooler.

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
De-en montage werk, spuitwerk enzovoort erbij. Denk dat die 2000 euro inderdaad nog wel aan de wat lage kant is.

Zephir

Lid
Ik had eens een tikje van iemand die niet heel goed kon parkeren tegen de deur van mijn Golf V en tegen het achterwiel. Om de deur en het paneel ernaast uit te kloppen en terug te lakken plus een eenvoudige 16" alu wiel te vervangen. Zat ik al aan 1600€ inc BTW... Plaatwerk gaat snel hoor..

Bovenaan Onderaan