Pedaalemmer

Pedaalemmer

Actief lid
gelijk maar even een kleine wijziging doorgevoerd

full

full

Pedaalemmer

Actief lid
Welkom, ga je de Franse tour op met je lichten? Die kleur & glans staan je auto goed. Vooral dat laatste moet de mijne vaak missen ;)

Nee geen franse tour, maar hou er zelf wel van en moet zeggen dat het wat meer contrast geeft op de voorkant, maakt de auto iets minder braaf.
Nu weer verder met het lijstje.

Velgen worden hoogglans zwart (winter en zomerset) en ik wil de trekhaak nog kijken of ik die kan wegwerken.
Ook ben ik opzoek naar een mooie set voorstoelen (RS4 B7 bijvoorbeeld) en dan heel het interieur mooi in het leer laten bekleden.
Verder worden de koplampen nog omgebouwd naar een mooie xenon set inclusief stadslichten in led.
Ben ook naar aan het kijken of ik de hemel en a-stylen zwart kan krijgen zoals een golf gti heeft.

Pedaalemmer

Actief lid
Laatste hand gelegd aan de led verlichting aan de voorkant, grootlicht en stadslicht vervangen voor LED lampen.

Onderstaand het grootlicht alternatief voor LED.

full

Hieronder in de koplamp de Stadslicht (kleintje bovenin) en grootlicht (schuin onder) in de lamp zelf.

full

Met normaal licht aan:
full

Met grootlicht aan:
full

Taffy

Forumguru
Ziet er mooi uit, het Led groot licht.....:jaja:
Maar heb je ook meer lichtopbrengst vraag ik me af , of is dat van secundair belang ?

MacManiac78

Forumguru
Ik wil toch even vertellen om welke reden ik geen foto's en/of filmpjes plaats. Hierop is het lichtbeeld en de sterkte niet goed te zien. Eigenlijk moet je altijd een voor en na maken en dat heb ik niet. Op een ander draadje heb ik aangegeven dat ik de lampen verwijderd had omdat het lichtbeeld niet in orde was, omdat er zoveel kritiek kwam. Het lichtbeeld is prima en ik rijd er dan ook nog steeds mee rond. Misschien zien jullie me wel eens rijden. Het is allemaal 5000k (helder wit licht) en extreem FEL en toch niet verblindend. Het is allemaal CREE en COB, dus geen goedkope SMD lampjes. De CREE lampen heb ik zelf laten maken, door het goedkope spul aan te laten passen. SMD gaat namelijk snel kapot. De stadslampjes hebben 10 CREE lampjes, de achteruitrij en knippers hebben er 16. De achterlichten waren wel even een dingetje. Die bleven storing geven. Daar heb ik toen een PMW Boost Buck converter tussen gezet. Deze wordt niet heet zoals de weerstanden (Bij weerstanden wordt de plus- en minpool kortgesloten). Het was allemaal een heel uitzoekwerk en het heeft dan ook aardig wat tijd en geld gekost. Maar ik durf nu wel te zeggen dat ik de felste verlichting van NL op mijn Faabje heb zitten. ;) (Al valt het dimlicht wel mee) Als ik in de avond mistlampen voer (wat niet mag) dan zie ik het silhouette van mijn voorganger in de blauwe borden boven de weg. Als ik een seintje grootlicht geef dan verlicht ik met gemak een paar honderd meter. De achterlichten zijn zo fel dat het lijkt dat ik continu mijn remlicht voer... tot ik echt rem. Allemaal overdreven? Misschien wel, maar ik vind het mooi en heb er lol in.

Bovenaan Onderaan