Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook bij ons is er een probleem met pijnlijke oren tot gevolg bij lange afstanden.(vermoed zelfs het linker oor pijnlijker dan het rechter.
Echter in onze wagen zit er geen sport of verlaagde vering.
We hebben al 3 verschillende merken van banden gemonteerd.
Alu wielen ,stalen wielen .
Het koffer deksel laten afregelen.
Zou het komen door het type ?
Wij hebben een active .
Dat hij wat meer lawaai maakt stoort me niet ,maar pijnlijke oren vind ik "te".
Op autoblog.nl:
------------------
Het gaat om Golfjes die op het MQB-platform met een multilink-ophanging staan. Versies die zijn uitgerust met een torsie-as blijven buiten schot, evenals motoriseringen met minder dan 122 pk. Volgens Volkswagen wordt het rammelende dan wel klapperende geluid veroorzaakt door de bodemklep van de achterste schokdempers.
------------------
Dat is dan weer jammer want de greenline heeft een torsie-as dacht ik? Gaat vermoedelijk om een ander probleem dan.
@wouterhil : je hebt gelijk. Is juist met MUltiLInk. Ik had weer te snel gelezen... Maar t geeft wel iets aan over t onderstel van t MQB platform volgens mij...
Wat @Corné de Kluijver al zegt; wel andere schokbrekers gemonteerd, maar mogelijk nog steeds de verkeerde?
Zijn er mensen die met de auto bij @Antera zijn geweest voor verlaging die daarna toevallig van het probleem af waren??
Wat @Corné de Kluijver al zegt; wel andere schokbrekers gemonteerd, maar mogelijk nog steeds de verkeerde?
Zijn er mensen die met de auto bij @Antera zijn geweest voor verlaging die daarna toevallig van het probleem af waren??
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.