CDK
Forumguru
100% zekerheid heb je nooit, maar wel een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid @Schippersss
Klopt corne, maar als ik het wil laten verhelpen dan wil ik het goed doen en niet na een aantal jaar weer met het zelfde zitten.100% zekerheid heb je nooit, maar wel een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid @Schippersss
Ik kijk per toeval naar dit topic en heb mij afgelopen weekend (wederom) verbaasd over het olieverbruik van mijn Octavia 1.8 TSI. Even op en neer naar München en ik kon er zomaar 1 later bij gooien.
Supersjors :
In Radar gaf men aan dat het voornamelijk tfsi motoren betrof van 2009 t/m 2012.
Ik weet dat mijn vorige Superb 1.8 tfsi 2010 ook na ruim 100.000 km heel veel olie ging gebruiken , gelukkig ruilde ik hem in met 85.000 km op de teller........
Klopt corne, maar als ik het wil laten verhelpen dan wil ik het goed doen en niet na een aantal jaar weer met het zelfde zitten.
Begrijp me niet verkeerd. Hartog doet er tenminste er wat aan en bieden een betaalbare oplossing, kunnen we van de dealers/pon niet zeggen. Alleen jammer dat op langer termijn nog niet veel bekend is met de oplossing van de hartog.
Ik heb mijn 1.8 uit 2012 ook weggedaan toen er bij een km stand van 22500 al een verbruik van 1 op 750 begon op te treden.
Aandelen kopen bij de olieboeren. Nee, zou snel de auto inruilen wanneer je kans denkt te maken op problemen. Al had je dat beter voor de uitzending kunnen doen. Ik heb mijn 1.8 uit 2012 ook weggedaan toen er bij een km stand van 22500 al een verbruik van 1 op 750 begon op te treden.