RCD360 pro

higgy

Forumguru
Heeft een van jullie ervaring in het inbouwen van een RCD360Pro in een O2FL toevallig? Tips?
 

hemi24

Forumguru
Lijkt origineel, maar is dat niet?

image;s=1000x700
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

higgy

Forumguru
Mijn standaard Bolero is breder/meer trapeziumvormig dan veel Android aftermarketradio’s. Die laatste zijn ‘rechter’ aan de zijkant. Waardoor de sierlijkst om mijn Bolero dus veel smaller is.
- zijn daar ‘passtukken’ voor leverbaar?
- mijn L&K heeft de sierlijst rondom de radio in ‘piano zwart’. Dat wil ik eigenlijk niet kwijt. zijn er ook passtukken in piano zwart?
 

Bijlagen

  • IMG_8126.jpeg
    IMG_8126.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 5
  • IMG_8373.jpeg
    IMG_8373.jpeg
    199 KB · Weergaven: 5

hemi24

Forumguru
Ja, dan moet je een sierlijst voor een RNS systeem (Columbus of Amundsen) hebben, die zijn er ook gewoon voor de L&K versie.
 

Tees

Donateur
Zijn alles RNS systemen dezelfde maat en is de RCD360 ook die maat @hemi24?

Ik zie in pianozwart 4 varianten van het frame: 1Z0858069 en dan met erachter CR CS CP of CQ, en dan N77 voor pianozwart. Welke variant je dan precies nodig hebt is gekoppeld aan de PR-codes, heb even geen zin om die na te zoeken ;)
 

Tees

Donateur
Waarom dan de 4 varianten in ETKA? Ik zie er 2 (CR en CP) zonder navigatie, en 2 met navigatie (CS en CQ). Verder allemaal met climatronic, aangezien L&K niet zonder geleverd is.

Even verder gezocht: ik vind ergens wat dat de ene variant met handsfree telefoonvoorbereiding zou zijn en de ander zonder handsfree. Volgens mij zit er bij mij een heel klein gaatje ergens in dat frame, zou dat het verschil zijn?

Anyhow: @higgy heeft nu dus of een CR of een CP variant, en moet dus als nieuw een CS of CQ hebben. Maar welke van die 2 is nog even een vraag.
 

EdK

Forumguru
Voor de Yeti waar een Swing inzat had ik ook een pasrand nodig toen de Zenec er in ging en dit was de pasring (front) van de columbus !
Heb hem toen besteld bij me dealer en was meen toen rond de 30 eurie als ik me goed herinner !
 

Tees

Donateur
Hier zag ik prijzen in Etka staan van rond de €200...ik heb voor mijn Octavia ook wel eens gekeken, was ook prijzig. Te duur iig om even te doen alleen voor 1 kras.
 

Tees

Donateur
De mijne in zilvergrijs heb ik een tijdje naar gezocht maar t toen opgegeven. In pianozwart wat TS zoekt wordt een beduidend grotere uitdaging, want volgens mij zit dat alleen in L&K modellen.
 
Bovenaan Onderaan