Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

D_R1978

Senior Member
Heb ze van de week geinstalleerd. Moet nog een beetje wennen aan het mindere zicht naar achteren, wellicht dat ik het paneel bij de kofferbak verwijder. Het oorspronkelijke idee was toch om de kinderen minder last van de zon te laten hebben.

Het ziet er overigens wel mooi uit :)

madpilot

Senior Member
Vandaag binnen gekegen en meteen gemonteerd. Vind het erg mooi staan :) En het is nog praktisch ook ;) Krijg ze aan de achterportieren aan de onderkant niet perfect aansluitend, minimaal kiertje. Hebben anderen dat ook?

@micky Bedankt nog voor de tip om de Sonniboy merkjes er met plakband af te halen. Eerst eigenwijs eraf geprobeerd te peuteren maar dat was geen succes. Plakbandje erover en het was er inderdaad zo af :)

Bijlagen

• sonniboy.jpeg
    sonniboy.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 209

yves

Actief lid
Vandaag binnen gekegen en meteen gemonteerd. Vind het erg mooi staan :) En het is nog praktisch ook ;) Krijg ze aan de achterportieren aan de onderkant niet perfect aansluitend, minimaal kiertje. Hebben anderen dat ook?

Erg mooi hoor, ik heb ze vandaag ook binnen gekregen. Nu alleen nog 4 weken wachten op de wagen:cry:

EdK

Forumguru
En dat andere merk die normaal de achterruit in twee delen levert ?
Die niet apart leverbaar ?
En al even bij superskoda.com gekeken of die ze al uberhaupt levert voor de O3 ?

madpilot

Senior Member
Hmm je bedoelt dat clipje dat je tussen de portierbekleding en dat kleine stijltje moet drukken? Ik krijg em niet verder, kan je anders eens een foto plaatsen van hoe het bij jou zit?

paulus474

Senior Member
Ja, die bedoel ik.
De rand van het zonnescherm moet je echt (hard) in de houder/klipje drukken, zodat deze er volledig in zit...

pl686

Lid
Valt beter mee als ik dacht, wel netjes afgewerkt. Maar ik ga de mijne toch weer gewoon laten tinten. Heb ik bij m'n huidige Touran ook laten doen en super tevreden van en niet zo gek veel duurder!
Ik had ook de 'sunset' af-fabriek tinting maar stelt idd helemaal niets voor. De kindjes zaten altijd met dichtgeknepen oogjes als de zon scheen.

Bovenaan Onderaan