Sparkie
Forumguru
Dinsdag wordt de auto 3 jaar. In verband met de verplichte APK die daarbij hoort heb ik afgelopen vrijdag gelijk een vervroegde 90k beurt uit laten voeren bij Auto Hamers in Voorschoten. De auto werd donderdagavond keurig bij mij thuis opgehaald en ben, omdat ik toch vroeg met werken klaar was, vrijdagmiddag hem weer op gaan halen. Afgezien van een achterruit wisser die vervangen moest worden geen bijzonderheden.
Als tijdelijk vervoermiddel had ik een SsangYong Korando meegekregen. Niet echt mijn auto. Je zit wel lekker hoog, maar het acceleratievermogen blijft zwaar achter. Ook het schakelen gaat stroef en het algemeen rijgenot kon ik er niet in terugvinden. Ik was blij gisterenmiddag weer in de Octavia te kunnen stappen.
Als tijdelijk vervoermiddel had ik een SsangYong Korando meegekregen. Niet echt mijn auto. Je zit wel lekker hoog, maar het acceleratievermogen blijft zwaar achter. Ook het schakelen gaat stroef en het algemeen rijgenot kon ik er niet in terugvinden. Ik was blij gisterenmiddag weer in de Octavia te kunnen stappen.