internetboarder
Donateur
Inderdaad En duidelijk te zien het PDC oogje in het midden ...
Kan het niet bevestigen, mijn dealer zei dat het met de meeste samsungs geen probleem was. Aangezien ik de Galaxy S6 besteld heb zat ik met hetzelfde. Ik weet wel dat de Sony Xperia toestellen problemen geven met de communicatie.Het mirrorlink systeem lijkt tot op heden nog steeds koffiedik kijken.
Wie kan bevestigen of de Samsung Galaxy S5 met Android 5.0 lolliepop werkt op de bolero radio?
Ik gebruik MirrorLink in combinatie met een HTC One M8 en ik heb Sygic Car Navigation gekocht a €79,99 (deze versie is speciaal voor MirrorLink, andere versies werken niet)
Bij mij werkt het probleemloos.
Het nadeel is wel dat je geen muziek kan draaien vanaf de radio zelf terwijl je navigatie gebruikt.
Er is wel een oplossing (in ieder geval bij gebruik van een HTC).
Op mijn HTC staat een audio app van HTC voor geïnstalleerd die compatibel is met MirrorLink. Hiermee kan je muziek die op je telefoon staat via de USB poort (waar ook MirrorLink gebruik van maakt) streamen. Als Sygic een boodschap heeft, onderbreekt de muziek en hoor je de opdracht, zoals gebruikelijk bij een onboard navigatie systeem.
Een app moet compatibel zijn. MirrorLink maakt onderscheid tussen stilstaan of rijden. Sygic en de HTC audio app mogen gebruikt en bediend worden tijdens het rijden.
Je hebt dus offline navigatie en offline audio gespiegeld vanaf de telefoon.
Ik wil je niet bij voorbaat teleurstellen, maar de algemene ervaringen met dergelijke houders zijn op zijn zachtst gezegd niet best. Het past altijd ongeveer, nooit helemaal. Het rammelt en veel ventilatieroosters kunnen er helemaal niet tegen. Sommigen breken zelfs af.dus... heb ik net deze houder besteld, en hoop dat dat perfect zit:
http://www.mobilehangup.nl/nl/10-smartphone-houder