Oknot
Forumguru
Dinsdag de nieuwe radio/navigatie binnengekregen en gelijk maar ingebouwd. Helaas nog niet de achteruitrijcamera en de voorruitcamera ontvangen dus die kan ik pas later inbouwen. Als ik dat ga doen dan ga ik me ook nog serieus bezighouden met kabelmanagement want het is nogal een berg draadjes waar je mee te maken hebt. Maar vooralsnog laat ik het dus even zo.
oude situatie
De ruimte waarmee je het moet doen.
Oud en nieuw
It's alive...
Mijn zoon is ook gelukkig. Jan Klaassen kijken in de auto..
En dan de muppets in de wasstraat.
Tot nu toe erg tevreden ermee. Alles doet het zoals het hoort. Android draait probleemloos en vooral snel. Geen externe mic nodig voor het handsfree bellen. Dit werkt perfect met de interne mic vd radio. Kan alles bedienen via stuur en PDC werkt ook gewoon nog. Navigatie ook top. Ik heb de gps-antenne onder het dashboard boven het dashboardkastje op een stalen balk geplakt en heb vol ontvangst. Kortom een hele vooruitgang. Nu dan ook maar gelijk de speakers vervangen en mischien een versterkertje eraan hangen omdat dat nu toch kan.
De ruimte waarmee je het moet doen.
Oud en nieuw
It's alive...
Mijn zoon is ook gelukkig. Jan Klaassen kijken in de auto..
En dan de muppets in de wasstraat.
Tot nu toe erg tevreden ermee. Alles doet het zoals het hoort. Android draait probleemloos en vooral snel. Geen externe mic nodig voor het handsfree bellen. Dit werkt perfect met de interne mic vd radio. Kan alles bedienen via stuur en PDC werkt ook gewoon nog. Navigatie ook top. Ik heb de gps-antenne onder het dashboard boven het dashboardkastje op een stalen balk geplakt en heb vol ontvangst. Kortom een hele vooruitgang. Nu dan ook maar gelijk de speakers vervangen en mischien een versterkertje eraan hangen omdat dat nu toch kan.
Laatst bewerkt: