Uitlaatsierstuk Superb III

Level42

Forumguru
@Level42 dank voor de foto's. Zou je van die strip nog een detailfoto in doorsnee kunnen geven dan zie ik hoe ver deze aan de onderzijde doorloopt richting trekhaak. Overigens is je achterbumper tweedelig. Het onderstuk de diffuser kan na verwijderen van twee schroeven eruit geklikt worden. Acht iedere parkeersensor zit een stekkertje die je kan losklikken. Veel plezier met je aankoop.
Grt. Willemk

Dit een beetje wat je wilde zien @willemk? Ik heb een bankpasje eronder gelegd zodat je de breedte een beetje kan schatten.
De rode strip is plak-tape....die is er voor extra ondersteuning naast de 3 schroeven. Er zit zelfs een speciaal doekje bij de set om eerst de plek waar de strip moet komen te reinigen voor een goede hechting van de strip.

Goed om te horen dat het tweeledig is, ik kan dus eigenlijk alles al monteren.... :D

Bijlagen

• IMG_3146.jpg
    IMG_3146.jpg
    190,4 KB · Weergaven: 167
  • IMG_3147.jpg
    IMG_3147.jpg
    251,7 KB · Weergaven: 165
  • IMG_3149.jpg
    IMG_3149.jpg
    270,2 KB · Weergaven: 153

Level42

Forumguru
Nog even wat geyoutubed en gegoogled naar de L&K.....ziet er zo uit:

Dus ja...die (echte) uitlaten zitten in het midden van de ruimtes, maar ze zijn wel een stukje breder dan onze nepperds....ik ga gewoon een beetje experimenteren om te kijken wat ik het mooist vind.... :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

willemk

Senior Member
@Level42 bedank, ja daar is genoeg ruimte over. Ik benieuwd hoe het zal staan op jouw auto. Ik heb dezelfde kleur. We zien het eindresultaat wel. Ik denk dat sinterklaas dan ook wel bij mij langskomt. Alhoewel ik heel stiekem ook wel aan het nadenken ben om aan 1 zijde waar de uitlaat nu zit de sparing op te laten zagen en een mooi sierstuk te laten bevestigen. Gewoon een mooie dubbele eindpijp aan 1 zijde net zoals mijn vorige superb van de vorige generatie.

Ik ben nog aan de twijfel........

Grt, Willemk

Level42

Forumguru
Ik heb besloten toch maar even te wachten met monteren tot mijn bumper hersteld is...nog even geduld dus ;)

s_janssen

Actief lid
Deze foto staat ook al in het levertijdentopic. Maar aangezien er sieruitlaten van Milotec op zitten, hier ook nog maar een keer. Vandaag geleverd. Milotecs door de garage gemonteerd.

37bbq.jpg

Level42

Forumguru
Sodeju.......ze geven tot 24 oktober nog 20% korting ook....komt ie op 199,20 ex verzenden..... das wel heel dicht bij wat ik voor de Milotec spulletjes heb betaald....:/

Hij staat overigens wel als "niet op voorraad".....

Iemand interesse om de Milotec uitlaatstukken en sierstrip over te nemen tegen een ietwat gereduceerde prijs ?

Laatst bewerkt:

xplain

Forumguru
Sodeju.......ze geven tot 24 oktober nog 20% korting ook....komt ie op 199,20 ex verzenden..... das wel heel dicht bij wat ik voor de Milotec spulletjes heb betaald....:/

Hij staat overigens wel als "niet op voorraad".....

Iemand interesse om de Milotec uitlaatstukken en sierstrip over te nemen tegen een ietwat gereduceerde prijs ?

Vanmorgen wel, maar net de sportline bumper met 20% korting besteld dus nu niet meer

Level42

Forumguru
Ohhhhh, ik had dat natuurlijk niet er op moeten zetten.....ben ook veel te eerlijk :D

Gelijk heb je !

Zijn ze toch op,voorraad dan ?

Misschien moet ik nog eens goed kijken of mijn diffuser toch misschien ook beschadigd is geraakt bij die parkeerschade......

Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Aaaaaaaaaah, ik zie, ik zie in de toekomst diverse aanrijdingen met betonnen paaltjes die precies de diffuser beschadingen waarna er op magische wijze deze op wordt gezet door de garage op kosten van de verzekering :D

Ik denk dat die van Superskoda nu goedkoper is dan een gewone diffuser bij de dealer....

xplain

Forumguru
Ohhhhh, ik had dat natuurlijk niet er op moeten zetten.....ben ook veel te eerlijk :D

Gelijk heb je !

Zijn ze toch op,voorraad dan ?

Misschien moet ik nog eens goed kijken of mijn diffuser toch misschien ook beschadigd is geraakt bij die parkeerschade......

Ja geen enkele boodschap gekregen dat ze niet op voorraad zijn. Gewoon betaling kunnen doen en netjes de korting van 20% in de eindafrekening gekregen. Gelijk ook de MEGA POWER LED cargo trunk lights besteld :)

Als ik jou was zou ik de bumper gewoon bestellen. Aan deze prijs kan je niet twijfelen! En je Milotec spulletjes geraak je echt wel kwijt hoor!

thijskok

Senior Member
Wat willen jullie precies weten kwa afmetingen. Geef maar aan wat en dan wil ik het graag voor jullie uitzoeken

RoyV1982

Forumguru
Alhoewel ik nog wat maandjes mag wachten op de Superb3, nu lekker aan het meelezen.
Ik heb toevallig van de week achter je gereden en er een fotootje geknipt! Ziet er inderdaad gaaf uit!
Dus ook gelijk maar even aangekruist op mn verlanglijstje.
He, gespot... :pardon:

De linkerbaan is de plek waar die zich het meest thuis voelt..

Level42

Forumguru
Ja geen enkele boodschap gekregen dat ze niet op voorraad zijn. Gewoon betaling kunnen doen en netjes de korting van 20% in de eindafrekening gekregen. Gelijk ook de MEGA POWER LED cargo trunk lights besteld :)

Als ik jou was zou ik de bumper gewoon bestellen. Aan deze prijs kan je niet twijfelen! En je Milotec spulletjes geraak je echt wel kwijt hoor!

Zo, mijn Milotec spulletjes gaan WillemK's S3 sieren en ik heb net de Superskoda diffuser besteld :)

Als hij nou een beetje snel binnen is dan kunnen ze bij het repareren van mijn achterbumper meteen even deze plaatsen :D :D :D

Oh en ik kon het niet laten en heb deze ook meebesteld:
3V0099300F7M-2.jpg

Niet alleen omdat er nu 20% korting op zit, maar zo kwam ik ook nog eens net boven de 200 Euro orderkosten uit waardoor het verzenden weer de helft goedkoper was (5 i.p.v. 10 Euro) ....dus dat modelletje is nu erg goedkoop ;)

• Leuk
Waarderingen: Jedi

xplain

Forumguru
Zo, mijn Milotec spulletjes gaan WillemK's S3 sieren en ik heb net de Superskoda diffuser besteld :)

Als hij nou een beetje snel binnen is dan kunnen ze bij het repareren van mijn achterbumper meteen even deze plaatsen :D :D :D

Oh en ik kon het niet laten en heb deze ook meebesteld:
3V0099300F7M-2.jpg

Niet alleen omdat er nu 20% korting op zit, maar zo kwam ik ook nog eens net boven de 200 Euro orderkosten uit waardoor het verzenden weer de helft goedkoper was (5 i.p.v. 10 Euro) ....dus dat modelletje is nu erg goedkoop ;)

Hehe geweldig en dan mag jij eerst installeren dus ben heel benieuwd

Bovenaan Onderaan