Cordoba
Forumguru
Welkom Pascal Je kunt ook komen kijken op de jubileummeeting in Breda, wat je kunt aanpassen en hoe dat uitvalt.
Welkom op het forum!
Belever jij PON ook voor sloten in de auto?
Welkom hier en ik voel al een groepsactie aankomen voor de sloten
Welkom Pascal Je kunt ook komen kijken op de jubileummeeting in Breda, wat je kunt aanpassen en hoe dat uitvalt.
Dat zit mooi weggewerkt zeg!Hier trouwens foto van ingebouwd slot bij Skoda Superb II DSG.
Wat ook leuk is om te weten, dat we nu in opdracht van Skoda OBD sloten hebben ontwikkeld en deze nu aan het testen zijn in volume. Wellicht ook iets voor jullie? Prijzen zullen denk ik rond de € 75,- liggen en zijn simpel zelf te monteren (de "normale" sloten zijn niet zelf te monteren)
Ik zou het tof vinden als je naar de nazomer meeting zou willen komen, bij deze nodig ik je als organisator publiekelijk uit om hier een demo van te geven én uiteraard je waren aan de man probeert te brengen tegen meeting tarief, die OBD beveiliging zie ik wel zitten
Helaas kan ik in September ook al niet...dan heb ik weer vanuit een 2 Camper fabrikanten shows...dat moet ik helaas voor laten gaan.
Ik zou het tof vinden als je naar de nazomer meeting zou willen komen, bij deze nodig ik je als organisator publiekelijk uit om hier een demo van te geven én uiteraard je waren aan de man probeert te brengen tegen meeting tarief, die OBD beveiliging zie ik wel zitten