Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

tha a

Senior Member
Morgen is het (eindelijk) zover en mag ik mn O3 gaan ophalen die al 2 maanden staat te wachten! (leuk op tijd bestellen maar niet dat ie al na 2 maanden binnen is terwijl iedereen 3-4 maanden zegt...= luxe probleem)

Oh, dus zo te zien bij iedereen, komt de mijne 5 weken eerder :dankje::tegek:

Ik zou de dealer nog eens bellen. Het lijkt erop dat men de productie momenteel vol op de Greenline heeft staan. Mijne is besteld in week 13. In week 14 kreeg ik productieweek 30 terug gekoppeld, gisteren(eind week 15) hoorde ik van de dealer dat de productieweek is aangepast naar 18. Dat scheelt maar 12 weken.....:yeehaa:

1 en 1 is niet altijd 2, maar het zou wel eens kunnen zijn dat de jouwe ook positief is bijgesteld.

blokart

Senior Member
Dit weekend na de poetsbeurt ga ik een sessie doen

Hierbij enkele foto's uitgebreide sessie volgt eventueel nog later.

XMxW8lS.jpg

ZY3TR5s.jpg

ERytXLe.jpg

blokart

Senior Member
Nog effe wachten en je hebt er ook eendje.

@ Desperado Al veel mensen gehad die het een afschuwelijk kleur vinden, ik moet het mooi vinden, rest laat me koud, kies iets voor mezelf en niet voor een ander. Was wat uitgekeken op de conventionele kleuren van m'n vorige wagens. Was eigenlijk verbaasd dat de leasemaatschappij geen probleem had met de Non metal kleur gezien deze zelf gratis worden aangeboden tav de duurzaamheid.

Michael83

Senior Member
Ben heel benieuwd, vorige week gebeld hoe lang wachttijd er op een O3 GL BL zit, bleek dat ze productieplaatsen ingekocht hebben.
Kan week 20 a week 22 worden zeiden ze, maar zoveel geluk heb ik nooit ;)

Bovenaan Onderaan