Denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt; ik had de levertijd korter ingeschat, dus dat is mijn fout. Ik hoop gewoon dat hij niet vertraagd is, want ik ga er twee weken later mee op vakantie. (ongeduldig; check)Seriously?!?!?! Je hebt wel bijna (!!) vier maanden gewacht op een nieuwe auto? Dat is een volkomen normale tijd voor productie en levering van een auto, hoor. Hier zitten voldoende mensen waarbij een half jaar gewacht moet worden, met enkele uitschieters naar boven (zelf heb ik ruim 8 maanden gewacht, ik span echter niet de kroon).
Denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt; ik had de levertijd korter ingeschat, dus dat is mijn fout. Ik hoop gewoon dat hij niet vertraagd is, want ik ga er twee weken later mee op vakantie. (ongeduldig; check)
Ik heb in mijn werkende leven diverse nieuwe leaseauto's gehad / besteld. Levertijden waren, uitgezonderd een Avensis, altijd 4 tot 4,5 maand (of langer). De Avensis was er in 3,5 maand. Een Jetta duurde 6 maanden, een Golf Variant duurde 10 maanden en de Octavia duurde 8 maanden, een 307 was er in 4 maanden.Vier maanden wachten op een auto is echt te lang.
Had geen mazzel, de dealer heeft bij mij de verkeerde uitvoering besteld, mag dus 8 + 10 weken wachten....