Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Badsloefke

Forumguru
Ja Skoda's staan standaard vrij hoog, al had ik wel begrepen dat de nieuwste modellen ietsje lager staan, maar dat kan ik mis hebben. Gelukkig hebben wij op het forum hier de oplossing voor in de naam van @Antera .
Dit is mijne net geleverde RS 230 met standaardveren eronder, valt goed mee vind ik zijn wel 19" velgen...

2u7rbf4.jpg

ManeBrane

Forumguru
Het zou ook eens allemaal meezitten. Na eerst het tegenhouden van de auto door de werkgever vanwege een rugblessure, de lange wachttijd toen alles akkoord was, nu 2 dagen van te voren het kentekenbewijs gekregen en blijkt dat de kleur Topaz Brown is i.p.v. Cappuccino Beige.
Lease maatschappij heeft mijn eerste voorkeur doorgegeven van afgelopen maart i.p.v. de definitieve configuratie van augustus j.l.
Ik moet het er maar meedoen en mag denken over een tegemoetkoming. Iemand een idee wat ik zaterdag kan doorgeven? Is Lane Assist achteraf een optie?Ik heb nu onderstaande configuratie:

Skoda Octavia Combi,1.6 TDI 77kW/110pk 7-DSG aut. Style Businessline
Topaz Brown i.p.v. Cappuccino Beige
Lichtmetalen velgen 17 inch Teron
Lederen bekleding
DAB
Sunset
Driving Mode Assistant
Multifunctioneel 3-spaaks stuurwiel
Panoramisch schuif-/kanteldak
Elektrische bestuurdersstoel met geheugenfunctie

Iemand nog een suggestie voor een tegemoetkoming?

ManeBrane

Forumguru
@Edition2015 Tot nu toe altijd de banden over laten zetten op de bestaande velgen iov de LM. Gaat hem dus niet worden.
@Wildor Als er een verlaging zou komen, dan rekening LM, dus zal de dealer deze er "gratis" moeten opzetten. Zal ik dus niet naar @Antera hoeven.

Blijf komen met de voorstellen hoor!

Skoda-MAN

Forumguru
Zonneschermen achter, rubber matten, achterbumperbescherming, trekhaak, dubbele laadvloer, achteruitrijcamera, LED verlichting, Waxoyl behandeling (gedurende 3 jaar makkelijk wassen) en de eerder genoemde zaken.

Die topaz bruin is toch wel erg mooi vind ik zelf, veel plezier met de auto

B@s0302

Senior Member
@ManeBrane ben zeker benieuwd welke tegenprestatie er geleverd gaat worden. Hou ons op de hoogte want ook in andere topics verschijnen op moment wel wat " foutjes" van de leasemij / dealer!

Antera

Donateur
Lane assist is geen naderhand optie. dus dat valt af word het idd verlagen ofiets anders. Chiptunen doen ze denk ik niet zo makkelijk. Ben benieuwd. hun denken eerder aan setje velgen of iets denk ik

Bovenaan Onderaan