Trekhaak achteraf monteren Kodiaq II

hemi24

Forumguru
@wjtervelde : ik zou wat terughoudender zijn, want ik heb twijfels dat bepaalde zaken wel correct gaan functioneren.
Bijvoorbeeld de automatische aanpassing van de ESP, om maar een dwarsstraat te noemen.

ertromp

Forumguru
@wjtervelde : apart bedrijf. Als enige in NL achteraf trekhaak kunnen monteren........hmmmmm.......en adres niet wilen delen. Snappen niet dat er geld verdient kan worden. Vreemd verhaal maar ben oprecht benieuwd wat ervan terecht gaat komen onder je Kodiaq

hemi24

Forumguru
Licenties die de officiële dealer niet kan krijgen, maar dit “adresje” wel…?!? :pieker:

Ik denk: creatieve soldeerder…

Lezende CAN-bus module en een relais voor de PDC doen een hoop, maar daarmee ben je er nog (net) niet!

Thijs.

Nieuw lid
Goed nieuws!!
Ik heb een kodiaq 2 tour editie en hier is woensdag één originele trekhaak onder geplaatst gecodeerd en al. Gewoon bij de dealer.

Antera

Donateur
Deze garage heeft een mannetje die de SFD2 er tijdelijk af kan halen en coderen. Niet goedkoop .Bij een volgende update is de codering weer weg. Ik weet namelijk waar dat gedaan wordt :-)

Trekhaak is niet officieel aangemeld

Dus prima oplossing voor nu zolang er geen updates zijn

Thijs.

Nieuw lid
Deze garage heeft een mannetje die de SFD2 er tijdelijk af kan halen en coderen. Niet goedkoop .Bij een volgende update is de codering weer weg. Ik weet namelijk waar dat gedaan wordt :-)

Trekhaak is niet officieel aangemeld

Dus prima oplossing voor nu zolang er geen updates zijn
Geen idee. Het is bij de Dealer gedaan en ze zeide dat het gelukt is. daar hebben ze niks van gezegd alles werkt op dit moment na behoren dus ik ben er erg blij mee

rsch

Nieuw lid
Geen idee. Het is bij de Dealer gedaan en ze zeide dat het gelukt is. daar hebben ze niks van gezegd alles werkt op dit moment na behoren dus ik ben er erg blij mee
En bij welke dealer is dit dan gedaan, want er wordt allemaal zo geheimzinnig over gedaan ??

wjtervelde

Nieuw lid
Volgende week vrijdag. Leasemaatschappij moest nog even akkoord geven maar dat is geregeld. Moet nu wel naar een ander bedrijf maar die heeft ook de juiste licenties. Wordt een vaste trekhaak op mijn verzoek. Skoda dealer zou alleen zwenkbare willen monteren als ze kunnen programmeren. Maar die is veeeeeeeel duurder.

cmderks93

Nieuw lid
Moet toch even reageren. Op mijn online zoektocht kom ik op dit forum uit. Heb ik eigenlijk niks te zoeken, want ik rijd een Seat Leon ST PHEV MY2025

Ik loop echter tegen ditzelfde probleem aan. De dealer heeft eerst een hele tijd volgehouden dat de trekhaak niet leverbaar was, maar later veranderde dat naar er is iets met de software. Na doorvragen hebben ze getracht de trekhaak te monteren, met de melding dat het mislukt is. De haak zit er op, maar het lampje op het knopje blijft uit, en klapt dus geen trekhaak uit. Helaas

Nu is het verhaal dat er een andere kogel op zou moeten, maar die is niet leverbaar.

Na een beetje rondneuzen en o.a. dit forum. Ben ik er eigenlijk niet zeker van wat het nu is.

Bovenaan Onderaan