Trekhaak achteraf monteren Kodiaq II

MikeyMan

Senior Member
Op het Engelse forum is er iemand gesignaleerd die een trekhaak geeft laten installeren. Alleen de parkeersensoren lijken tegen te werken.

Antera

Donateur
Ik ben bezig met een dealer ( is een testdealer) die druk met PON bezig is om deze problemen op te lossen maar ze schieten helaas nog niet erg op.

Ik dacht zal even een draadje aanmaken in Duitsland. Komt net reactie vanuit Oostenrijk. Ik twijfelde natuurlijk geen moment aan de info vanuit Antera maar vraag me dus wel af hoeveel mensen tegen dit probleem aanlopen en of dit urgentie zou hebben..

Tis gewoon droevig dat een trekhaak zoveel drama geeft. Zit ik dan met mijn fietsdrager... ;)

hemi24

Forumguru
En dat terwijl aanvinken bij de bestelling niet eens zo duur is…

Maar daar heb je achteraf niks aan natuurlijk!

Wullum

Actief lid
Als je op je Kodiaq II zo'n sensor onder je bumper hebt waarmee je je kofferklep kunt "open schoppen" dan werkt die niet meer na een trekhaak montage. Die sensor doet het alleen zonder haak of met een (af fabriek) originele wegklapbare trekhaak, en dan alleen nog maar als de haak is uitgeklapt. Met ingeklapte haak kan je dat vergeten, en met een vaste non-Skoda haak ook. Ik heb er zo een...
Wees je bewust hiervan - dit zal geen enkele trekhakenboer je vertellen.
Raar verhaal... Op mijn Superb3FL is achteraf (in juni 2023, auto van begin 2022) een trekhaak gemonteerd. De Comfort Opening doet het nog gewoon...

rsch

Nieuw lid
En dat terwijl aanvinken bij de bestelling niet eens zo duur is…

Maar daar heb je achteraf niks aan natuurlijk!
Maar dat was bij de voorraad Kodiaq Tour editie dus helaas niet mogelijk, die zijn geleverd zonder trekhaak vanuit de fabriek.
Die moest je nemen zoals ze geleverd werden

hemi24

Forumguru
Die moest je nemen zoals ze geleverd werden
Niks “moet”, achteraf had je misschien beter even kunnen wachten op een bestelling van een nieuwe.
Maar goed, iets met een koe in de kont kijken; heb je nu natuurlijk niks aan.

Bovenaan Onderaan