Auto Geleverd

Vandaag heb ik mijn Yeti 1.2 TSI Elegance in ontvangst mogen nemen.
De eerste 50km zitten er al op!!

Fabia

† In Memoriam
Wauw, gefeliciteerd. Je zit goed met deze weersomstandigheden. Heb je al foto's?

Foto

Dit is de eerste foto, bij de dealer genomen.

Bijlagen

• Herschaalde kopie van IMG_2202.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_2202.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 153

YeMii

Senior Member
Heel veel plezier er mee en veel veilige kilometers. Volgende week woensdag mogen wij die van ons in ontvangst nemen.

hemi24

Forumguru
Mooie auto; heel veel fijne km's gewenst!
Heb gister nog even bij de dealer proefgezeten, nadat ik een afspraak voor de eerste servicebeurt voor mijn O2 heb gemaakt!
De Yeti blijft toch aantrekkingskracht op mij uitoefenen..!

diesel73

Nieuw lid
Yes, ik heb mijn octavia greenline BL combi vanmorgen opgehaald.
Ga zo mijn profiel even aanpassen, kan die vermelding over de Touran weg.

Iedereen gefeliciteerd die deze dagen zijn nieuwe auto krijgt!!

Extra's :
Decorative strips voorzijde
Rubberen kofferbakmat
Rubberen mattenset
Decoratieve beschermlijst achterbumper ( komt nog)

pen

Lid
Vandaag heb ik mijn Yeti 1.2 TSI Elegance in ontvangst mogen nemen.
De eerste 50km zitten er al op!!

Helemaal gefeliciteerd!!, ben benieuwd naar je ervaringen , stelt de trekkracht niet teleur? ik heb mijn Yeti bij de dealer gezien, goed gedaan dacht ik. Het valt mij op hoe omzichtig de fabriek de wagens op transport zet met dakbescherming, stootrubbertjes op de bumpers, en de voorstoelen in plastic, altijd leuk om te zien. Er stonden acht yetis voor aflevering naast elkaar.

Hougie

Lid
Dit is de eerste foto, bij de dealer genomen.

Mooie foto!
En dit is een 1.2 TSI?
Wat staat er dan links achter op je koffer? Ik heb zelfde versie als jou en bij mij staat enkel "Yeti" rechtsachter......ben gewoon benieuwd. Of mss is dit "gedraaid" op de foto.

Ik ben nog steeds tevreden met mijn Yeti.
Staan ondertussen 4000km op en heeft hij de rit heen en weer naar Oostenrijk goed overleeft. Bergop heb ik geregeld moeten terugschakelen maar hij deed het niet minder in de bergen dan mijn Fabia 1,9 TDI.
Op de lange ritten van en naar Oostenrijk heb ik niet harder gereden dan 125kmh en heb ik bijna 900km kunnen rijden(zat toen al in reserve).
Het verbruik zal nog wel wat verminderen naarmate de motor meerdere km op zijn teller staan heeft!

Als er 1 ding is dat ik anders zou doen is het het reservewiel niet nemen. Ben de helft van mijn koffer kwijt.....Ach ja, het is nu zo!

Ronbe

Senior Member
Mooie foto!
En dit is een 1.2 TSI?
Wat staat er dan links achter op je koffer? Ik heb zelfde versie als jou en bij mij staat enkel "Yeti" rechtsachter......ben gewoon benieuwd. Of mss is dit "gedraaid" op de foto.

Linksachter op de koffer is het logo van de dealer, deze Maastrichtse dealer heeft zijn naam niet op de nummerplaten vermeld, maar plakt altijd een reclamelogo linksachter op de klep.

Gershwin

Senior Member
:ot: Alsof je bij een pretpark bent geweest. Mag die dealer van jou een sticker op jouw dure net gekochte auto plakken?! Het gemak waarmee je het schrijft (mijn interpretatie) doet mij zo kort reageren. Ik vind dat alle stickerplakkers eerst de eigenaar moeten vragen of ze een sticker geplakt willen hebben op hun auto. Je proeft wellicht al dat ik helemaal niet op stickers zit te wachten...
..., maar plakt altijd een reclamelogo linksachter op de klep.

sador

Donateur
Heb nu 250 km op de teller van mijn Yeti staan.

Wat mij opvalt is dat als je een beetje vlot met de auto wilt rijden, je meer in de toeren moet gaan rijden dan wat de schakel-indicator aangeeft, schakel-indicator geeft al bij 1800 - 2000 toeren aan dat er op geschakelt dient te worden.

Voor de rest rijdt hij geweldig, hij is voor mijn gevoel meer volwassen dan de Roomster welke ik hiervoor had.

Heb alleen maar positieve reacties gehad.

Als er chiptuning voor de 1.2 TSI beschikbaar is, ga ik dit waarschijnlijk doen.

Je kunt naar mijn mening toch merken dat de Yeti een zware auto is.

Brandstof verbruik zit op dit moment op 1 op 12,5

YeMii

Senior Member
Precies 3 jaar, 3 dagen en 3 uur na de aanschaf van onze vorige Skoda is er de YETI

Zo, nu even tijd voor een berichtje. Gisteren bij Rijnwoud te Rotterdam onze Yeti Active Plus 1.2 TSI (met wat opties) tot volle tevredenheid in ontvangst genomen. Het is onze derde Skoda (Fabia I HB, Fabia Combi I - facelift) bij deze garage. Prima garage. Leuke aflevering, auto stond in de showroom met een mooie grijze hoes erover (zie foto), grote doos chocola erbij i.p.v. bloemen, daarna de onthulling en na wat tekst en uitleg konden we de weg op. De eerste 200 km staan nu op de teller en daar we al hoge verwachtingen hadden van de Yeti worden deze alleen maar meer. De motor is pittig zat (we zitten nog in de inrij fase), de wegligging uitstekend, stil (zeer weinig windruis en rolgeluiden), lekkere hoge instap en zit (goed zicht). Kortom een geweldige auto en we hopen dat dit zo blijft. Een aanrader voor wie eens wat anders wil.

Bijlagen

• IMG_2430_KL.jpg
    IMG_2430_KL.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 30
  • IMG_2431_KL.jpg
    IMG_2431_KL.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 55
Bovenaan Onderaan