Auto Geleverd

cvegreen

Forumguru
Proficiat met je nieuwe auto . Ze doen wel moeite bij het afleveren van je auto . hier heb ik al altijd geweten dat je de sleutels in je handen krijgt nadat ze het geld ontvangen hebben en dan mag je gaan na een bedankt . Uitleg heb ik 1 keer gekregen en dat was toen ik mijn peugot 206 ging ophalen , maar verder heb ik nooit uitleg gekregen of had de garage nooit iets speciaals gedaan zoals bij u met die hoes . Wel leuk natuurlijk .
Heb je die hoes ook meegekregen naar huis ? Waarschijnlijk niet , maar vraag het uit interesse .

pen

Lid
Zo, nu even tijd voor een berichtje. Gisteren bij Rijnwoud te Rotterdam onze Yeti Active Plus 1.2 TSI (met wat opties) tot volle tevredenheid in ontvangst genomen. Het is onze derde Skoda (Fabia I HB, Fabia Combi I - facelift) bij deze garage. Prima garage. Leuke aflevering, auto stond in de showroom met een mooie grijze hoes erover (zie foto), grote doos chocola erbij i.p.v. bloemen, daarna de onthulling en na wat tekst en uitleg konden we de weg op. De eerste 200 km staan nu op de teller en daar we al hoge verwachtingen hadden van de Yeti worden deze alleen maar meer. De motor is pittig zat (we zitten nog in de inrij fase), de wegligging uitstekend, stil (zeer weinig windruis en rolgeluiden), lekkere hoge instap en zit (goed zicht). Kortom een geweldige auto en we hopen dat dit zo blijft. Een aanrader voor wie eens wat anders wil.

De Yetis vliegen de showroom uit, gefeliciteerd, het klinkt enthousiast allemaal!!
Mijn Yeti staat nu bij de dealer, voor montage van de trekhaak, de Brillant Silver metallic staat hem goed. Was vorige week in België,en bij Luik zag ik de eerste rijden (silver metal.), Het is een best onderscheidende auto, en de breedte maakt de yeti stoer.

pen

Lid
Dan was gisteren de aflevering van mijn brilliant Silver yeti 1.2 Ambition.
Mijn eerste indrukken zijn zeer positief. Overstappen van een Roomster 1.9 tdi in een yeti 1.2 tsi is qua vermogen geen grote verandering. Het rijden is comfortabeler, meer solide en overzichtelijker. Motor stil, en na 100 km moet ik zeggen , dat de tsi fel reageert. (pas 120 km.). Krijg zeer lovende opmerkingen van super-marktbezoekers, buren, de mensen draaien er omheen. Nu de instructies ff. doorlezen, want dat is wennen. Wij zijn zeer tevreden met de Yeti, ook met de Roomster maar dan (toch) anders, dus een klasseverschil!!

YeMii

Senior Member
Gefeliciteerd met je Yeti en vele veilige kilometers toegewenst. Wij hebben nu zo'n 800 km gereden en het is volop genieten.

pen

Lid
Gefeliciteerd met je Yeti en vele veilige kilometers toegewenst. Wij hebben nu zo'n 800 km gereden en het is volop genieten.

Dank je, wat is de yeti van binnen mooi afgewerkt hè!!, en dan het panoramadak in combinatie met de interieur/bekleding onyx-silver maakt de Yeti licht van binnen.

pen

Lid
Edk ,kan geen foto down loaden, maar kijk even in de Skoda yeti folder bij interieur op blz. 27 bij Ambition, spirit interieur onyx-silver.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan