@Skodaboy. Dat hoog op de poten staan is een veelgehoorde opmerking. Ik ben er ook benieuwd naar. Het blijkt dat er ook veel fotos circuleren waar de auto nog voorzien is van "transportblokken", echter het lijkt me vreemd dat ze deze er niet onderuithalen als een auto in showroom terecht komt.
stuk voor stuk zijn het prachtige auto's, beetje zakken en het is helemaal af![]()
Mennr, we hebben geluk met de dealer in Zmeer. Deze heeft veruit de grootste variatie. Zaterdag komt ook de Platin Grey binnen. Ik ben gisteren ook bij Versluis geweest!Bekijk bijlage 18291
Bekijk bijlage 18292
Hij staat zeker hoog op z'n poten..
Morgenmiddag wordt er in Zoetermeer een zwarte elegance 18" Alaris geleverd.
Hij staat idd hoog op de poten, echter volgens de dealer zakt deze nog zo'n 2 cm na ongeveer 5000 km.Bekijk bijlage 18291
Bekijk bijlage 18292
Hij staat zeker hoog op z'n poten..
Morgenmiddag wordt er in Zoetermeer een zwarte elegance 18" Alaris geleverd.
Apart verhaal dat 2cm zakken na 5000km en daarna niet meer?? Wat is de verklaring hiervan??Hij staat idd hoog op de poten, echter volgens de dealer zakt deze nog zo'n 2 cm na ongeveer 5000 km.
Geen idee. Volgens de dealer zakt de auto altijd nog een beetje. In het echt vind ik het nog wel meevallen hoor.Apart verhaal dat 2cm zakken na 5000km en daarna niet meer?? Wat is de verklaring hiervan??![]()