internetboarder
Donateur
Omooie foto's! Heeft iemand toevallig een Ambition Bussines in het zwart op de foto? Sunset zou helemaal prima zijn?
JoepCombi
Dan heb ik in een andere auto gereden. Is mij namelijk niets van opgevallen. Deze navi is trouwens vrijwel identiek als de nieuwe VW Golf navi. Dat zegt denk ik genoeg. Jammer dat je deze slechte ervaring had....Heb vandaag in een Combi race blue Elegance 1.4 TSI gereden in Lelystad (check profiel foto)Veel wind dus kon goed voelen hoe de auto daarop reageerd.
Waar ik wel van schrok is de afwerking van de wagen. Randjes, deurlijsten lijnen enz die niet helemaal lekker op elkaar aansluiten. Ook vind ik de grote navigatie wat "goedkoop' tot me over komen. Ook de wielophanging valt me tegen. Het kwam allemaal wat Kia-Hyundai gehalte tot me over. Jammer.
Aha, dat was mij ook opgevallen. Ik begreep echter dat dit een "kinderziekte" was en dat dit bij de huidige producties aangepast is. De raamomlijstingboer heeft op z'n donder gehad...Hierbij even 1 foto waar mijn oog snel op viel en wat ik bij alle Octavias aantrof. De zilveren sierlijst sluit niet aan en kan je bewegen. (lees: tegen lak drukken zoals het zou horen te zitten).
Hierbij even 1 foto waar mijn oog snel op viel en wat ik bij alle Octavias aantrof. De zilveren sierlijst sluit niet aan en kan je bewegen. (lees: tegen lak drukken zoals het zou horen te zitten).
In Zoetermeer hebben ze vrijwel alle kleuren staan, dus als je nog moet kiezen....Verbaasd me dat de combi al bij zo veel dealers is te bewonderen. Volgens de dealer in Den Haag is de introductie namelijk pas op 28 juni. Eerder heeft hij ook nog niets binnen. Denk dat ik daar dus niet op ga wachten en dat ik dit weekend eens een kijkje in Zoetermeer ga nemen.