Octavia RS 2.0 TFSI HB besteld

ik heb een nieuwe Skoda Octavia RS hatchback besteld:rockon:
in de kleur 'Candy White' en als optie 18'' grote velgen standaard is t 17'' en speciale zonneschermen op de 8terramen .

Ik had eerst proefgereden in een Seat Leon FR !! zelfde motor etc, 1 brok geweld onder de kap, heerlijk , en a.s. dinsdag 08-04-07 heb ik een testritje in een Octavia RS ,ik heb em al besteld ik ga er van uit dat ie goed is.

Dutch4x4

Senior Member
Dus deze, zeg maar:

374925789270e45209d8eeb68005a693.jpg

a2e3a414f1f7a083248a1d3b8f37ea84.jpg

Echt een pláátje zo. Gefeliciteerd!

kan je de octavia RS 2.0TFSI in nederland wel met een DSG krijgen?

Hier in belgie kan je die namelijk enkel met een hand 6-bak krijgen.

boeiend :tongue:
neem dan de trein ,wrom rij je auto als je een automatenbak hb :tongue: ???????????????????????????????????????????????????????

op de kermis hbbn ze die dingen ook xD:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Ad_O2

Lid
Nee, de RS is er alleen (op dit moment) in 6 bak hand geschakeld.

Mijn opmerking komt voort dat ik geen handbak meer wil, de RS is een moord machine en ik zou hem zéér graag gehad willen hebben, maar door de vele file en het vele achter de computer zitten is schakelen er voor mij niet meer bij (muisarm bij het leven...:( )
Dus ook geen RS :407:

Nee, de RS is er alleen (op dit moment) in 6 bak hand geschakeld.

Mijn opmerking komt voort dat ik geen handbak meer wil, de RS is een moord machine en ik zou hem zéér graag gehad willen hebben, maar door de vele file en het vele achter de computer zitten is schakelen er voor mij niet meer bij (muisarm bij het leven...:( )
Dus ook geen RS :407:

ik wil ook een DSG veel stadsverkeer, en soms voel ik het aan mijn linkerbeen dusja, volgende keer wil ik een dsg.

Enige optie is dan eigenlijk de GOLF GTI.

Dutch4x4

Senior Member
Zit DSG straks wel op de 'gewone' O2 met 1.8 TFSI?

Dan bodykit erop, ander onderstelletje en chippen dat hok - et voilà, je eigen DSG 'RS'. :D

Ad_O2

Lid
:ot: Alleen dan het interieur en de kleur nog..... :aangenaam:

Moet wel zeggen dat ik er heel hard aan heb zitten denken om de RS bumpers op mijn tuut te laten monteren...
Maare.... leasebak....

Dutch4x4

Senior Member
Ah, je wilt 'm in 't wit of bananengeel ofzo? :D

Stoelen is geen probleem. In het sportinterieurpakket zitten gewoon de RS-stoelen, maar dan met het minder besmettelijke Elegance-stofje. Alleen maar beter toch?

Voor als je je afvraagt hoe ik op het idee kom: heb hetzelfde gedaan met de 4x4 turbo - destijds voor minder geld dan een O1 RS aangekleed tot über-RS. Alleen de bodykit heb ik weggelaten, ik ga liever stealth over de weg...

Bovenaan Onderaan