Nee, is niet de sportline, zijn de supernova velgen als accessoire![]()
@Migliore @simfrantzen
Tot nu toe een paar kleine puntjes die (bijna) allemaal te verhelpen zijn (ik klaag dus niet):
- front assist, werkt niet altijd (maar kan wellicht gewenning zijn)
- na starten direct uitvallen van de motor (meerdere malen op een dag)
- bestuurdersportier: als er regenwater op de auto ligt valt dit bij openen portier in de auto, o.a. op de elektronische stoelbediening… (vocht en electronica gaan niet goed samen dus ik maak er melding van i.v.m. toekomstige problemen/garantiediscussie)
- blijft hangen in park assist, camera achter blijft beeld geven op Columbus bij vooruit rijden.
- één van de twee haken t.b.v. bevestiging motorkap zit los.
- virtual pedal heeft het één keer gedaan bij de dealer, daarna nooit meer.
- bij aflevering ontbrak de clip om de dopjes van de wielbouten te halen (verkoper heeft direct een nieuwe gepakt)
Vandaag eindelijk de superb combi style BL 2.0 TDI opgehaald, rijdt heeerlijk, wel wennen aan alle assistentie systemen en erg blij met Canton geluidssysteem heerlijk geluid. Hier alvast foto
@FrancisZ06, het gaat om de achterlichten. Deze bestaan uit twee delen. Op het moment dat je dimlicht voert dan zal aan de achterzijde alleen het rode ledlijntje in het deel in de carrosserie branden. In het deel van de lamp welke in de klep zit zal niets branden. Dat is een optie. Ik vroeg me af of dit naderhand nog te realiseren is.
Op de foto zie je een combi welke de optie heeft waarbij dus ook in het deel van de lamp in de klep een rood LED lijntje zichtbaar is.
Volgens mij was dit het led pakket, tenminste in NL dan
Oei!
Dat zijn toch serieuze problemen...
Zeker die van de virtual pedal en het regenwater...
Zie bij mijn exemplaar "de bui al hangen"...
Virtual pedal werkt perfect!!!!! Helemaal nooit problemen mee. Hierover circuleren op internet veel "misser" filmpjes van bewegingen die niet kloppen.
Je moet niet vegen van links naar rechts of rechts naar links maar een "schoppende" beweging naar voren maken midden onder de achterbumper.
Echt nooit ook maar 1 misser. Schoppen = Open !!!!!![]()
Vanochtend de mijne op kunnen halen
Gelijk de led mistlampen (via xenonlamp met korting besteld) erin gefabriekt!
@Migliore @simfrantzen
Tot nu toe een paar kleine puntjes die (bijna) allemaal te verhelpen zijn (ik klaag dus niet):
- front assist, werkt niet altijd (maar kan wellicht gewenning zijn)
- na starten direct uitvallen van de motor (meerdere malen op een dag)
- bestuurdersportier: als er regenwater op de auto ligt valt dit bij openen portier in de auto, o.a. op de elektronische stoelbediening… (vocht en electronica gaan niet goed samen dus ik maak er melding van i.v.m. toekomstige problemen/garantiediscussie)
- blijft hangen in park assist, camera achter blijft beeld geven op Columbus bij vooruit rijden.
- één van de twee haken t.b.v. bevestiging motorkap zit los.
- virtual pedal heeft het één keer gedaan bij de dealer, daarna nooit meer.
- bij aflevering ontbrak de clip om de dopjes van de wielbouten te halen (verkoper heeft direct een nieuwe gepakt)