Het grote Superb III COMBI topic

VW heeft Car-Net waardoor deze online fileinfo verstrekt, Skoda heeft dat niet, zoals dealer zei er moet wel nog verschil blijven met VW haha. Wat ik trouwens super vind in de nieuwe Superb is de premium telefoon verbinding, veeel beter signaal en helder geluid, goed verstaanbaar, plus de optie om meerdere telefoons te koppelen tegelijkertijd. Aangezien ik zaken en prive telefoon heb pakt ie nu automatisch verbinding waar een gesprek binnenkomt. Adaptive cruise control moet ik nog beetje aan wennen, maar werkt wel goed, gisteren met 130 op snelweg, toen file voor mij begon ie opeens vanzelf af te remmen en trok ook weer automatisch op daarna, en dat zonder DSG valt mij niks tegen.

yves1966

Forumguru
LED achterlichten luxe variant met kentekenplaatverlichting?
Standaard op Style BL
Led achterlichten luxe variant met kenteken verlichting betekend in belgie dat de achterlichten doorlopen in het kofferdeksel, bij Style standaard, active en ambition geeft het streepje in het kofferdeksel geen licht. Heeft niets te maken met het led-strip in het interieur.

RoyV1982

Forumguru
het is even een zit maar de resultaten zijn er dan ook naar.

Hij is niet op de rollenbank geweest maar op basis van ervaring en de gegevens van de testrit gaf de man van VAG techniek een vermogen van ca. 165 pk en 340 nm.

Extra vermogen is goed merkbaar bij acceleren en inhalen.

Zeker met de 20% korting wat mij betreft de investering meer dan waard!! (Actie geldt deze maand ook nog)

Ook netjes dat je een DVD meekrijgt met de originele software voor het geval je bijvoorbeeld de auto in moet leveren of wil verkopen..

Nu na gaan denken of we de auto nog gaan verlagen. Ondanks de 18" zit er nog best wat ruimte tussen het wiel en de wielkast dus de 3cm verlaging zou hem best staan..

RoyV1982

Forumguru
Led achterlichten luxe variant met kenteken verlichting betekend in belgie dat de achterlichten doorlopen in het kofferdeksel, bij Style standaard, active en ambition geeft het streepje in het kofferdeksel geen licht. Heeft niets te maken met het led-strip in het interieur.
Precies wat ik bedoel, mijn originele vraag was of je het bij een Ambition achteraf nog "aan" kan zetten.

DavidV

Forumguru
De foto's op de eerste pagina van dit topic bijvoorbeeld zijn de artist impressions, fotoshops zoals ze dachten dat de combi er ging uitzien. Bedoel je die ? Alle productiemodellen hebben ze.

dvon

Actief lid
Ja, elke combi heeft die zelfs

Nee, niet elke combi heeft ze. Mijn gisteren afgeleverde combi heeft ze niet.
Zie foto's op blz 34.
Ik weet eigenlijk niet waarom ze er niet op zitten. Het was me al wel opgevallen. Vind het niet verkeerd staan.

barthoefs

Senior Member
Nee, niet elke combi heeft ze. Mijn gisteren afgeleverde combi heeft ze niet.
Zie foto's op blz 34.
Ik weet eigenlijk niet waarom ze er niet op zitten. Het was me al wel opgevallen. Vind het niet verkeerd staan.
Klopt!!! Het was trouwens op jouw wagen dat ik het gezien heb. Welk model heb jij dan exact? Uitvoering, motorisering etc
Mss ligt het verschil in TSI/TDI of tussen bepaalde uitvoeringslijn. Of bij bepaalde modellen om de uitstoot naar beneden te krijgen.

dvon

Actief lid
@barthoefs: In mijn handtekening kun je de uitvoering zien.
Overigens kun je op de foto's van een witte combi op blz 33 in de showroom ook de achterkant van een grijze combi zien. Die heeft ze ook niet.

Bovenaan Onderaan