Het grote Superb III COMBI topic

plas0108

Forumguru
Ik heb vandaag aan de dealer gevraagd waarom de ene Combi wel en de andere niet de kapjes heeft bij de achterspoiler. Volgens hem heeft het te maken met het feit of er wel of geen Bluemotion/Greenline motor in ligt.

dvon

Actief lid
Misschien een aparte vraag: Heeft iedereen die al een Superb 3 heeft, ook op de rechter zonneklep die vreselijk lelijke waarschuwingssticker zitten, aan zowel de binnenkant als de buitenkant? Verwijderen is niet mogelijk, hij is er in geseald. Is dat verplicht? Weet iemand of er een zonneklep leverbaar is zonder die sticker? Of ben ik de enige die zich daaraan stoort?

Dirkmk1

Senior Member
Ik heb vandaag aan de dealer gevraagd waarom de ene Combi wel en de andere niet de kapjes heeft bij de achterspoiler. Volgens hem heeft het te maken met het feit of er wel of geen Bluemotion/Greenline motor in ligt.

Dat is knap... de greenline is bij mijn weten nog niet uitgeleverd....

Hij zal de greentech bedoelen.

Mijn S3 Combi bevalt heel erg goed! Het valt me echter op dat er geen instapverlichting in de onderzijde van de achterportieren brand. Hoe zit dat bij anderen die reeds over de S3 Combi beschikken? En is de instapverlichting wellicht alsnog te activeren? Ik rijd overigens in een Style uitvoering, want het kan natuurlijk maar zo uitvoering gebonden zijn.

coreza01

Forumguru
Hi, ik heb ook een Style BL uitvoering en het klopt inderdaad dat er in de achterportieren geen verlichting zit. Ik heb zel ook ff gekeken maar er zitten ook geen kabels dus alles zou getrokken moeten worden. :(

Bovenaan Onderaan