Rapid : hoe deurbekleding losmaken ?

Heb mijn deurpanelen er af gehad, zit simpel geklikt en eerst enkele schroeven, daarvoor het paneel met de raambediening er uit klikken en een stukje handgreep losklikken.
Midden onder zit een inkeping met een plastic moer (zeskant) er in die moet je ongeveer een kwart slag draaien, is een soort bajonet.
Maar als ik de link van het duitse forum doorlees is het niet supermakkelijk de raambediening met one-touch te laten werken.

Maar als ik de link van het duitse forum doorlees is het niet supermakkelijk de raambediening met one-touch te laten werken.

Mijn gevoel zegt na, als voormalig elektronicus, het Duitse forum gelezen te hebben dat het wel eens kan meevallen. Hangt er waarschijnlijk voornamelijk vanaf of de bedrading klopt. Vandaar dat ik eerst een kijkje wil nemen "in" de deur.

Joske

Forumguru
@Joske
Zou je nog eens willen kijken of je de info kunt vinden ?
wel ik heb net eens gekeken en de Rapid staat er wel tussen maar héél erg beperkt in info. Dus ik kan je niet voorzien van schema's voor dit model..

maar de uitleg van Frank is vrij duidelijk toch.

Heb mijn deurpanelen er af gehad, zit simpel geklikt en eerst enkele schroeven, daarvoor het paneel met de raambediening er uit klikken en een stukje handgreep losklikken.
Midden onder zit een inkeping met een plastic moer (zeskant) er in die moet je ongeveer een kwart slag draaien, is een soort bajonet.

vast analoog aan andere modellen, bijvoorbeeld van een Fabia

http://www.skodaforum.nl/forum/downloads/bekleding-voorportier-uitbouwen-f1-combi-2002.73/

Bovenaan Onderaan