Europcar

Fabia

† In Memoriam
Zag dit staan op de site van Europcar Autoverhuur:

Huurauto van de maand: Skoda Roomster

In de wereld van de Skoda Roomster is alles anders. Overal waar je kijkt, zie je een verfrissende hoek, een afwijkende afschuining, een onverwachte kromming. Kijk nog eens. Je zult versteld staan. De Skoda Roomster belichaamt een totaal nieuw concept waarmee je kijk op de wereld zal veranderen.

Exterieur
Dat in het design van de Skoda Roomster goed rekening is gehouden met originaliteit en kwaliteit is goed terug te vinden. Denk hierbij een zijn kenmerkende grille, de originele vorm van de zijramen, deuren en achterlampen.

Interieur
Ruimte, flexibiliteit, praktische bruikbaarheid en een vriendelijke atmosfeer. Dit en nog veel meer vind je achter het stuur. Comfort, opbergruimte, een panoramisch dakraam, een modulair dashboard en de enorme bagageruimte maken de Skoda Roomster een universeel gezelschap voor zowel zakelijk als privé reizen.

Hetzer

Forumguru
'Ruimte, flexibiliteit, praktische bruikbaarheid en een vriendelijke atmosfeer!!!!!!'

kan ik me dus helemaal in vinden!!!

nemo

Senior Member
Leuk dat ze dat schrijven over een Skoda. Toch vind ik het exterieur zodanig gewaagd dat er nooit in zou willen rijden!!

Desperado

Forumguru
Giro 5540951 t.n.v. Firma List en Bedrog te Dordrecht
Vriendelijk doch dringend verzoek om mijn firmanaam niet te misbruiken.
Een schadevergoeding van €500.- kunt u overmaken op bovenstaand nummer om juridische stappen te voorkomen.

Fabia

† In Memoriam
Ik zou het toch maar eens proberen, " je kijk op de wereld zal veranderen.":1761:

Dat kan ik alleen maar beamen. Heb een tijdje geleden een Roomster een dagje mee gehad en dat is me goed bevallen. Dus maak eens een proefritje.

___JC___

Forumguru
Ik zou het toch maar eens proberen, " je kijk op de wereld zal veranderen.":1761:

Ik heb zo een ding weleens een dagje meegekregen als vervangauto. Mn kijk op de wereld is inderdaad veranderd.
Ik riep de hele dag ' Zalieg und gelukkieg kerstfeest, Ollanda' tegen iedereen...
:tongue:

EdK

Forumguru
Ik heb zo een ding weleens een dagje meegekregen als vervangauto. Mn kijk op de wereld is inderdaad veranderd.
Ik riep de hele dag ' Zalieg und gelukkieg kerstfeest, Ollanda' tegen iedereen...
:tongue:

En hoe wass t met die blumen ??? Niet gehad ?

Fabia

† In Memoriam
:ot: Geen idee, ik kan op de site daar niks over vinden. Ook niet slim van ze, wel reclame maken voor de Roomster maar geen prijsindicatie. Ze hebben trouwens een foto van het prototype op de site staan:

Bijlagen

• ul_Skoda%20roomster.jpg
    ul_Skoda%20roomster.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 9

pen

Lid
"kijk een Roomster.

Het blijft een origineel gelijnde,comfortabele en vooral handige m.p.v. die Roomster. ik krijg veel commentaar, vooral positief!! Nederland zit nog te veel vast, van: oh, wat zullen de buren er van vinden!!, nou dat valt best mee.

peperskoda

Forumguru
Leuk dat ze dat schrijven over een Skoda. Toch vind ik het exterieur zodanig gewaagd dat er nooit in zou willen rijden!!

Tja, je hebt lef of je hebt het niet.........
Ik heb het gedurfd en tot nu toe nog geen moment spijt. Een Roomster, beetje vreemd maar wel lekker!

van_der_P

Senior Member
Het is een geweldige auto, ruim, praktisch, comfortabel, wat wil je eigenlijk nog meer.
En toch als ik het nogeens had moeten doen, had ik hem niet gekocht. Had we een jaartje gewacht en een Fabia 2 Combi gekocht.

Hetzer

Forumguru
Het is een geweldige auto, ruim, praktisch, comfortabel, wat wil je eigenlijk nog meer.
En toch als ik het nogeens had moeten doen, had ik hem niet gekocht. Had we een jaartje gewacht en een Fabia 2 Combi gekocht.

waarom prijs techinich??, ik heb zelf mijn Roomster gekocht als 10 maanden oude demo ,deze was ruim 4000 euro goedkoper, dus echt financieel aantrekkelijk, ook kan ik de ruimte en veelzijdig heid nu met 2 kinderen ( 1x kleuter 3 jaar en 1 baby) echt niet missen

Bovenaan Onderaan