van_der_P
Senior Member
waarom prijs techinich??, ik heb zelf mijn Roomster gekocht als 10 maanden oude demo ,deze was ruim 4000 euro goedkoper, dus echt financieel aantrekkelijk, ook kan ik de ruimte en veelzijdig heid nu met 2 kinderen ( 1x kleuter 3 jaar en 1 baby) echt niet missen
Ja waarom, ik denk dat ik te impulsief gehandeld heb. Achteraf was het beter geweest om een jaar te wachten. Toen ik de Fabia combi inruilde was die nog geen 3 jaar oud. Op dat moment wilde ik graag die Roomster hebben en daar 4, 5 jaar mee rijden. Maar ik ben er nu alweer op uit gekeken. Een echte reden dan zou ik er een moeten verzinnen.
Een reden zou kunnen zijn, dat mijn vrouw nu een werkplek heeft in onze stad en met de fiets naar het werk gaat. Het komt voor dat van de 7 dagen in de week de auto soms 5 dagen op de oprit staat. Slechts 100 km per week rijdt. Vroeger tankte ik ongeveer 3 maal per 2 maanden. Nu is het 2 maal op de 3 maanden.
Eind volgend jaar denk ik toch dat ik maar eens ga kijken voor een Fabia Combi 2 1.2.
Het is dus meer een lux probleem.
In de autoweek van deze week heb ik al een voorproefje mogen nemen om eens met de Combi te rijden. En trouwens ook de Peugoet en de Renault.