ŠKODA op de 34th GTI Meeting Wörthersee

s-line

Forumguru
Gaat goed komen, daar zit ik ook al hoor!:deuk: Maar goed ik begrijp de hint!:wavecry:
Ben je trouwens zenuwachtig,dat je nog zo laat op het forum post? Kon je niet slapen?

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jese8

Ex-lid
Ik zal me gaan afmelden, want ik begrijp dat het niet leuk meer is. Het gaat jullie goed!
Wie weet kom ik ooit weer terug! (Of niet):cry:
Veel plezier met zijn allen!
Groeten Michiel.:troost:

Nee blijf, je bent juist een mooie neutrale spreker hier. Iets wat niet iedereen kan waarderen, vind ik juist leuk om je te volgen, je doet vele pijnlijke tenen bezorgen.

peterrapid

Forumguru
@s-line ik dus met een blauwe O3 waarvan Nederland en binnenkort ook België gewoon gaat van vol lopen, maar wel met een ander maatje sloefjes, zelfs ik zeg blijf maar gerust hier :deuk: ik kan je commentaar wel aan maar binnenkort wel eens iets nieuws of dat blauw verzinnen over de O3 hé :deuk: wordt anders afgezaagd. Give it your best shot :cheer:

ertromp

Forumguru
Nee blijf, je bent juist een mooie neutrale spreker hier. Iets wat niet iedereen kan waarderen, vind ik juist leuk om je te volgen, je doet vele pijnlijke tenen bezorgen.

Ook ik kan de input van @s-line hier op het forum zeker waarderen

Maar zo'n figuur als jij @Jese8 die 13x onzin post en nog niet de moeite neemt om zich voor te stellen of eens aan te geven wat voor een auto je rijdt: Dat is pas tenenkrommend

Liever 10-tallen bezitters hier op het forum van race-blue Octavia's of noem maar andere automerken op waar van mijn part 14" onder ligt en die nog gericht input leveren en trots zijn op hun ride dan 1 zo'n sneu figuur die niets laat zien

Bovenaan Onderaan