02 model 2010 vs 2011

lock

Actief lid
Hoi,

Ik kreeg vandaag dit door van de dealer:
Hier de laatste informatie vanuit het fabriekssysteem.

De productie capaciteit van modeljaar 2010 zit vol, hierdoor is de auto geplaatst in modeljaar 2011.
Dit betekend dat de wagen in week 32 wordt gemaakt.

Hierdoor kunnen we pas later afleveren.

We houden je op de hoogte omtrent de ontwikkelingen.

Ik heb de vraag nu neergelegd of er verschil in uitrusting is. Helaas nog geen antwoord. Weet iemand wat het versschil is of kan zijn.

___JC___

Forumguru
Dat is nog zo vers dat ik denk dat niemand hier dat kan weten. De dealer zal daar antwoord op moeten geven lijkt me.

LenK

Forumguru
Dat er zo wordt omgegaan met modeljaar heeft wel het risico in zich dat je niet krijgt wat je dacht besteld te hebben.

lock

Actief lid
@LenK; Daarom zou ik het verschil wel willen weten. Alleen van de dealer hoor je niks.
vandaar mer vraag maar hier. Ben er ook bang voor dat er dingen straks niet op zitten.

Wasmachineman

Forumguru
Ik zat net in Emmen en die gaf aan dat er bijna geen wijzigingen zijn. Wat wel? Beetje software aanpassing op Columbus bijvoorbeeld. Bt ondersteuning is ook beter en dat heb ik er dan ook affabriek bij besteld. Productie auto is wel iets vertraagd. Maar dan nog, ik mag nog 15k km rijden dus geen probleem voor mij in elk geval!

lock

Actief lid
In dat draadje vind je ook niet veel terug. Dat verhaal over de BT is wel erg intressant. als iemand wat hoort lees ik het graag

jurg-sander

Nieuw lid
goedenavond, ik heb zelf ook een 1.4 bsn el besteld en hij is inmiddels bij de dealer, er zijn echter zeker een aantal dingen veranderd, velgen bijvoorbeeld, de dealer weet precies wat.

de-don

Nieuw lid
Een, voor mij, erg belangrijke verandering voor MY2011, is dat Dynamic blue er uit is. En die had ik nou juist besteld. :mad:

Is Pacific blue voor in de plaats gekomen, en die wil ik dus niet!

Dynamic blue was echt fel-blauw. Pacific blue is echt donker blauw.

Ben er nou nog niet over uit wat voor kleur ik dan moet nemen. :crazy:

hemi24

Forumguru
Als het dan blauw moet zijn: Storm-blauw.
Tenzij je geld wilt sparen binnen de lease en daarom een uni lak wilt...

Wasmachineman

Forumguru
Met een unilak ben je goedkoper in bijtelling. Maaaaaar..duurder in de lease !
Omdat de restwaarde lager is van een auto met unilak willen ze hier juist van af, de leasemy dus. Je baas zal dus eerder aangeven doe maar metallic !
Zo werkt het bij Leaseplan in elk geval !

quorumz

Actief lid
heb er bij leaseplan niets van gemerkt hoor bij de candy white dat mijn lease bedrag hoger werd

quorumz

Actief lid
nope bij mij niet, vroeger moesten we verplicht metallic nemen en betaalde de werkgever de helft. Nu betalen ze nix meer mee en mogen alle kleuren. we gebruiken ook de online eplanner om de auto te bestellen waar je kan zien hoeveel je nog kan uitgeven. Dus candy white scheelde 650 euro cat waarde op mijn auto (en ziet er zo toch veel stoerder uit:D en geen extra bijdrage

de-don

Nieuw lid
Als het dan blauw moet zijn: Storm-blauw.
Tenzij je geld wilt sparen binnen de lease en daarom een uni lak wilt...
Ja, overweeg ik inderdaad ook, maar zit inderdaad nog even met de meerprijs, en is ook wel wat donker... Ga morgen eerst maar eens wat telefoontjes plegen.
Is namelijk niet echt netjes gegaan.
Ik heb een maand geleden de bevestiging gekregen dat hij besteld is in Dynamic blue, en omdat ik toevallig afgelopen week de dealer sprak i.v.m. wat andere details, kreeg ik het te horen dat die kleur vorige week is komen te vervallen, en dat het pacific blue is geworden. :mad:

Bovenaan Onderaan