02 model 2010 vs 2011

bobby45

Actief lid
ken je recht

ik denk van wel zoek het antwoord bij rechts bijstand niet bij bovag/anwb

er zal een nw contract opgemaakt moeten worden als deze kleur er niet meer is:biggthumpdown:

LenK

Forumguru
Een van de redenen dat je een nieuwe auto besteld is dat je de auto naar eigen wens kunt samenstellen. Niet echt de bedoeling dat er dan iets anders geleverd wordt.
Elders op het forum een duidelijk voorbeeld van hoe het verkeerd kan gaan (de ontbrekende parkeer assistent).
En of een niet meer leverbare kleur een minder zwaarwegende afwijking is lijkt me nog altijd aan de klant om te beoordelen.

bobby45

Actief lid
Mijn o2 combi was zwaar beschadigt door het dieven gilde dit was en 1.2 tsi die in de show room stond,we waren er weg van maar na het demonteren van de navy ruit en deukje was de lol er wel af.
Dus ga je bellen bovag anwb zijde je moet die af nemen:407:
Rechtshulp gebeld na een uur belde ze terug ja je moet daar wel een auto kopen maar er staat niet in het contract dat je en ex schade auto moet nemen en er staat geen com nr of en ander nr op wat naar die auto wijst dus:yeah:

Ging ik beter kijken de 1.4 tsi is beter voor mijn kan op lpg heeft 122 kp dus zonder tuning zal er genoeg pks in zitten:471:

Bovenaan Onderaan