MrArievederci
Nieuw lid
Interessant! Eens checken of deze olie ook in mijn auto mag Wil dat wel eens testen
Bij de eerstvolgende beurt gaat deze olie d'r in
Interessant! Eens checken of deze olie ook in mijn auto mag Wil dat wel eens testen
Op basis van wat deze beslissing?Bij de eerstvolgende beurt gaat deze olie d'r in
Op basis van wat deze beslissing?
Omdat bij hun de voorraad nu 0W30 is ipv 5W30
ik zou toch eens vragen waarom het nu 0W30 moet zijn aan de dealerOmdat bij hun de voorraad nu 0W30 is ipv 5W30
ik zou toch eens vragen waarom het nu 0W30 moet zijn aan de dealer
ben wel eens benieuwd wat ze daar op antwoorden.
en wat de prijs per liter is.. of die ook weer omhoog gaat voor het zwarte goud.
Dat valt mee, de prijs voor de beurt (incl oliewissel) is onveranderd.en wat de prijs per liter is.. of die ook weer omhoog gaat voor het zwarte goud.
Hmm..0W30 blijkt niet alleen in NL te zijn ingevoerd, ook op het Duitse collegaforum duiken de meldingen over 0W30 (als vervanger van 5W30) nu op.
En hoe hoog is hoog dan? Tot een halve liter per 1000 kilometer is volgens VAG "acceptabel / normaal" (althans volgens het onderhoudsboekje).Interessant topic. Ik ben in afwachting op de reactie van mijn autobedrijf. Hoog olieverbruik, nog enkele dagen BOVAG garantie. Hij zou het gaan neerleggen bij PON. Maar als dat op niets uitloopt is dit misschien het laatste alternatief.