tim_j
Forumguru
Mijn mening (én ik kan niet in je portomonee kijken):
Slopen die auto. mits die verder ook niet veel meer is. En dan een andere goede kopen lokaal.
je kan de gok wagen met het vervangen van de koppakking, maar ik vermoed dat je dan 500 euro weggooid.
óf zit er een EGR of oliekoeler/warmtewisselaar op? Deze willen ook weleens lekken op een seal en dan wordt de olie gemixt met kvs en dan kin je inderdaad een drukprobleem krijgen omdat de olie te dun wordt.
stel je stopt er mee met de auto,
Informeer bij het RDW dan wel goed hoe het zit met slopen in het buitenland. Zie regelmatig britse auto’s op de sloop in NL, en dat kan dus gewoon.
Slopen die auto. mits die verder ook niet veel meer is. En dan een andere goede kopen lokaal.
je kan de gok wagen met het vervangen van de koppakking, maar ik vermoed dat je dan 500 euro weggooid.
óf zit er een EGR of oliekoeler/warmtewisselaar op? Deze willen ook weleens lekken op een seal en dan wordt de olie gemixt met kvs en dan kin je inderdaad een drukprobleem krijgen omdat de olie te dun wordt.
stel je stopt er mee met de auto,
Informeer bij het RDW dan wel goed hoe het zit met slopen in het buitenland. Zie regelmatig britse auto’s op de sloop in NL, en dat kan dus gewoon.