Het gaat toch om het gevoel? Anders ga je wel heel erg aan je zelf twijfelen.
Fabia † In Memoriam 16 sep 2011 #41 Het gaat toch om het gevoel? Anders ga je wel heel erg aan je zelf twijfelen.
piair1982 Forumguru 16 sep 2011 #42 Ik had bijna een foto gemaakt van de optie MFD data in het settings menu. Daarkun je de olie temp en meer gewoon aan en uit vinken... Maar fijn dat het opgelost is!
Ik had bijna een foto gemaakt van de optie MFD data in het settings menu. Daarkun je de olie temp en meer gewoon aan en uit vinken... Maar fijn dat het opgelost is!
EdK Forumguru 16 sep 2011 #43 ja als het er staat dan kan dat ook plair, maar dat was nou het probleem na die update ! alles was wegggggggggg, en was die een leugenaar !!
ja als het er staat dan kan dat ook plair, maar dat was nou het probleem na die update ! alles was wegggggggggg, en was die een leugenaar !!
piair1982 Forumguru 16 sep 2011 #44 Om het tegendeel te bewijzen Dat laatste was ik nog vergeten toe te voegen.
kcj Actief lid 20 sep 2011 #46 maar zal wel een hangslot op kunnen nu denk ik zo !? Klik om te vergroten... Misschien. Tot de volgende update.... :1884: Koen
maar zal wel een hangslot op kunnen nu denk ik zo !? Klik om te vergroten... Misschien. Tot de volgende update.... :1884: Koen