Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De kosten is niet het probleem. Zowel de 1.2 DSG als de 1.4 handschakel past in het budget. Het gaat er denk ik vooral om: Heb ik na aankoop zoiets van: " Takke, Had ik maar een DSG ", of " Takke, had ik maar die extra pk's van de 1.4 ".
Oh ja, lease. Hoeveel kilometers rij je per jaar en op welk soort wegen? Zijn het voornamelijk wegen met een A aanduiding dan zeg ik DSG. Superfijn voor een normale auto. Laatst eeen Golf R gereden met DSG en daar was de DSG een storende factor.
Een DSG lijkt me erg prettig. Maar misschien wil je er nog wel eens wat achter hangen en dan zijn de extra Pk's en koppel belangrijker. Ik zeg: proefritje maken!!
Wanneer je proefrit in 1.2 DSG maakt ben je verkocht......
Ik had hiervoor een 2.0 OC II automaat (non DSG nog), en tot 100 km/u merk ik nauwelijks verschil tov mijn huidige 1.2 TSI DSG.
Bij het inhalen op de snelweg merk ik natuurlijk wel een beetje verschil. Maar met flippers op het stuur even terugschakelen kom je daar ook nog zeker uit te voeten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.