Disaster-Master
Donateur
Mooi gelukt !
Welnee. Bij de VW zijn deze kappen standaardHeeft zo'n cover eventueel nog nadelen? Hindert het bijvoorbeeld niet de koeling?
Bij AlieExpres nu al voor zo'n 15 euro inclusief verzending.
Welnee. Bij de VW zijn deze kappen standaard
Zit bij jou de dop nog vast? Die van mij heeft losgelaten en is verdwenen. Gelukkig niet ergens tussen een riem gekomen.. met welke lijm heb jij het vast gezet? Ik had combi plastic (2 componenten) van bison gebruikt welke voor ABS kunststof geschikt is maar ik vermoed dat het te warm is geweest op een bepaald moment en daarom toch los heeft gelaten..Vandaag mijn motor cover ook maar even gemonteerd.
Bekijk bijlage 64999
Waarschijnlijk niet goed op de afbeelding bij Ali gekeken want de cover was helemaal zwart.
De naafkap kon ik van Disaster-Master overnemen.
En de letters TSI heb ik met alu folie tape beplakt.
Ik heb de Yeti niet meer en ik heb het ook met die Bison lijm geplakt.Zit bij jou de dop nog vast? Die van mij heeft losgelaten en is verdwenen. Gelukkig niet ergens tussen een riem gekomen.. met welke lijm heb jij het vast gezet? Ik had combi plastic (2 componenten) van bison gebruikt welke voor ABS kunststof geschikt is maar ik vermoed dat het te warm is geweest op een bepaald moment en daarom toch los heeft gelaten..
Edit;
lol. Dat had ik dus in april al gemeld. De kap ligt nog steeds hier op het dressoir te liggen
Edit 2; jaa die bison gaat tot max 120 graden. Kan wordt daar onder de kap wel heter denk ik..
Dan zal ie er inmiddels wel los zijn gekomenIk heb de Yeti niet meer en ik heb het ook met die Bison lijm geplakt.
YEPAlleen omdat hij er dan gelikter uit ziet?
Nadeel is dat je dan zonder motorkap moet rijden, anders ziet niemand het natuurlijkMaar wat is het nut van de kap nou? Alleen omdat hij er dan gelikter uit ziet?
Groet, Alex