mm, was ook niet heel hoog hoor, dat viel wel mee. Ongeveer in het midden stond hij toen. Had zelf al gezien dat het niet al teveel meer was afgelopen weken, (maar moest nog nieuwe olie halen had ik me voorgenomen) heb voor de servicebeurt, 8.000 km geleden denk in totaal een halve liter erbij gegooid omdat ik met de caravan op pad ging en erna ook een half litertje denk ik bij elkaar nu.
Schrok even toen ik de melding kreeg, maar er zat gewoon nog olie ruim aan de punt van de peilstok, dus zo dramatisch laag zal het ook niet geweest zijn. Anyway vanmorgen weer even kwalitatieve 5w30 voor VAG gehaald. heb je tenminste 2 liter voor de prijs van 1 liter bij het tankstation. (en was ook niet de olie die ik moest hebben bij het tankstation)
mja hij verbruikt in elk geval meer olie dan mn Audi (ondanks dat die er ook wat van kunnen) dus gek genoeg had ik het eerder bij de Audi verwacht dan bij Skoda.
Zolang die verder rijdt en niks kapot is tuf ik vrolijk verder. Staat ook (al) 155.000 km op. Stenen voor de straat zijn altijd schoon, dus moet inwendig een beetje olieverbruik zijn.