1.6 FSI ingeruild voor een RS

reeseend

Forumguru
Vandaag een proefrit gemaakt met een RS uit 2007 kleur Racing Bleu.
De O2 die we hadden reed lekker en heeft een sportonderstel en in de Elegance uitvoering, maar de RS is toch wel het complete pakket :laugh:
Uiteindelijk een goed deal gemaakt, dus nu nog een week wachten zodat we de RS kunnen ophalen.

Fabia

† In Memoriam
Toevallig deze:

xaBrb2RhIE9jdGF2aWEgMi4wIFRGU0kgQ29tYmkgUlMgMTQ3IGtXLzIwMCBwaw

3515463-1-12-2.jpg

Škoda Dealer

Skoda Center Utrecht B.V.

Landzigt 18
3454 PE De Meern
Tel: 030-2426090
E-mail: info@skodacenterutrecht.nl

Specificaties

Kilometerstand 127.790 km Bouwjaar 2007 Kleur Race Blue metallic Carrosserie Combi Motorinhoud 2.0 l Motorvermogen 200 pk (147 kW) Brandstof Benzine Versnelling Handgeschakeld Gewicht 1.390 kg Datum deel 1 16-07-2007 BTW verrekenbaar Ja Garantie 12 maanden ZekerŠkoda Kenteken 54-XN-BK Beschikbaarheid In voorraad Extra informatieDit betreft een actieprijs. Inruil is mogelijk. Deze Octavia combi RS heeft een volledige onderhoudshistorie en de Nationale Autopas. Kom langs bij Skoda Center Utrecht voor een uitgebreide proefrit en een scherp voorstel. Kijk voor meer informatie op www.skodacenterutrecht.nl

reeseend

Forumguru
Die bij Skodacenter Utrecht is dicht bij huis en dat is ook mijn Dealer, maar die is het niet geworden.
We willen geen Combi model en ook niet met al bijna 130.000 km op de teller.
We hebben een RS HB met 55K op de teller gevonden en kregen een goede prijs voor de huidige auto terug.
Foto's volgen nog

MarcoO2

Forumguru
Gefeliciteerd! Leuk, een RS HB is toch redelijk zeldzaam, en een erg mooie wagen! Leuke upgrade maak je zo!

Octavarium

Actief lid
Da's geen verkeerde ruil! Gefeliciteerd!

@Sitechris, offtopic: ik neem aan dat er bij jouw GTI meer is gebeurd dan alleen een chipje? Heb je ook een andere downpipe toevallig? Ik dacht dat ABT stage 1 260pk opleverde..

sitechris

Donateur
Milltek midden en eindemper, wel aanpassing aan downpipe laten doen (kat verwijderd) en carbonio air intake.

maarten2xrs

Senior Member
gefeliciteerd met je rs, heb hem zelf ook in de zelfde kleur en een hb. en hou je een beetje in want voor je het weet lopen de bekeuringen binnen.
zelf al de nodige aanpassingen gedaan waaronder een bodykit -dumpvalve- openluchtfilter-getinte ramen zwarte 19 inch velgen en laten tunen bij jd-
naar 250 pk.

Jaloers! Ik ben ook aan het kijken of ik mijn O2 1.6 FSI kan ruilen voor een RS, maar de prijzen liggen nog even wat boven mijn budget. Of mijn budget is nog even wat te laag :smiley29:. Anyway gefeliciteerd met je aankoop.

Heerlijke auto die RS uitvoering, gefelicteerd met je aankoop!
55K voor een auto uit 2007 is heel weinig, hij zal er van binnen dan ook als nieuw uitzien denk ik zo.
Zelf heb ik de combi ook in racing blue en zit er nog steeds iedere dag in met een BIG smile!

reeseend

Forumguru
Volgens mijn vrouw moet de RS Racing bleu zijn. Er staat in Almere ook een Silvergrijze maar die wilde ze niet hebben.
Vrijdagmiddag gaan we de auto ophalen, dus nu maar wachten.........:24:

MarcoO2

Forumguru
Mooi ook dat je vrouw die kleur wilde! Toen ik twijfelde over een RS, was het mijn vrouw die zei "prima, maar niet in het blauw of geel..."

AvB

Senior Member
Onlangs een Fabia II RS besteld, ook in de kleur Race Blue:

Skoda Fabia RS.jpg

Zo ongeveer in deze uitvoering, maar dan met Black Pack en Sunset (én met paddels).
Besteld medio juli, gaat in de eerste week van oktober in productie, dus nog zo'n twee maandjes wachten!

Bovenaan Onderaan