1.6 FSI ingeruild voor een RS

AvB

Senior Member
Excuses, ik zie nu dat ik bij Octavia II verzeild ben geraakt, was niet de bedoeling.
Ik weet overigens niet hoe ik een eigen topic aanmaak.
Waar kan ik dat vinden?

Spector

Forumguru
Van harte, kan me niet voorstellen dat hij niet gaat bevallen... en racy blue blijft echt de mooiste kleur voor een RS

reeseend

Forumguru
Trekhaak zit eronder, beurt wordt ook uitgevoerd en vrijdagochtend ben ik zo blij als een aap met 7 l...llen.
Tja die democratie blijft moeilijk. Mijn vrouw beslist met mij over de centen.
En ik mag echt niet klagen want er staat ook al een bijzonder mooie en snelle Motorfiets (B-King)in de schuur en dan nu nog een Dikke skoda RS onder de Kont.
Ik zeg jabadabadoeeeeeeeeeeeeeeeeee:rockon:

Grote stap vooruit. De tweeliter turbo rijdt heerlijk. Chipje erin en je kunt bmw's en audi's pesten ;)

Gefeliciteerd met deze aankoop. Ik had ook een RS (2007-2011) en die deed het prima.
Nu weer een RS met ABt (330NM/240PK) dat is inderdaad audi's plagen :-)

Veel plezier met de RS!!!!
(zal wel lukken)

reeseend

Forumguru
En inderdaad zo blij als een aap met 7 l..llen :laugh: Wat heerlijk soepel en complete auto is dit.
Zit een CD wisselaar in met MP3 en daarbij ook een AUX aansluiting dus kunnen we ook de MP5 spelers van me dochters aansluiten.
En nu maar oppassen dat we niet tediep het pedaal intrappen :grin:
IMG_38061.jpg IMG_38091.jpg

reeseend

Forumguru
Ik denk dat het volgend jaar wordt voor een upgrade. Eerst hiermee de winter door zodat de vrouw kan wennen aan dit vermogen :laugh:

Mooie bak en je ziet deze versie veel minder vaak dan de combi. De kleur is idd bijzonder, ik heb er bij de mijne echt enorm veel bewonderende opmerkingen over gehad. Dat verraste mij wel, want ik vond 'm mooi, maar zó bijzonder... kennelijk denken die anderen daar anders over :super:

reeseend

Forumguru
Gisteren de caravan opgehaald van de stalling. Voor het eerst dus achter de RS gehangen en ik moet zeggen dat ging soepeltjes.
In plaats van stevig stoken met de 1.6FSI moet ik nu rustig gasgeven met de RS want anders trek ik de caravan in tweëen:)

reeseend

Forumguru
Nee, is alleen voor een weekendje Belgie :) Daarna hup de stalling weer in.
De meeting kan ik wel af zonder en blaas aan het eind van de dag wel weer terug naar huis.

reeseend

Forumguru
Er zitten 18 inch wielen onder. Past ook wel bij de RS. Onder mijn vorige O2 zaten de 17 inch Pegasus wielen. Een beetje wiel maakt een auto een stuk mooier

ceid

Lid
(Even ter introductie, ben nieuw hier dus nog even zoekende)

Afgelopen zomer mijn 1.6 mpi Octavia ingeruild voor een O2 vRS met 17" en ik moet zeggen wat een heerlijke auto! Heb nog nooit zo ontspannen naar Italie gereden!

sitechris

Donateur
Is een kwestie van gewenning. Als ze begint te mekkeren direct pedal to the metal om een statement te maken ;). Heb ik ook gedaan in begin. Nu kan ik rustig topsnelheid rijden :)

Bovenaan Onderaan