1.6 MPI, 1.6 FSI of 2.0 FSI?

Neem een 1.6 MPI en hang hem vol met grappen. Of kies de Business Edition, heb je het meeste al meteen standaard.
Dank allemaal. De keus is gemaakt.
Het wordt een O2 hatchback Business Edition 1.6MPI.

Iets minder vermogen dan wat ik nu heb, maar wel vol met grappen :-)
Ik heb comfort boven performance verkozen!

Okki

Donateur
Gefeliciteerd :471: met je keuze. Je zal er geen spijt van hebben.
Ik ben er nu 2 maanden en 4500 km verder zeer mee in mijn nopjes.

OK een 1.6 FSi is wellicht sneller, en een 2.0 nog sneller, en een 1.9 tdi nog sneller, en een RS nog sneller....maar ja, ergens houdt het een keer op!

Gefeliciteerd :471: met je keuze. Je zal er geen spijt van hebben.
Ik ben er nu 2 maanden en 4500 km verder zeer mee in mijn nopjes.

OK een 1.6 FSi is wellicht sneller, en een 2.0 nog sneller, en een 1.9 tdi nog sneller, en een RS nog sneller....maar ja, ergens houdt het een keer op!
Precies! Prijs-technisch en comfort-technisch leek dit me gewoon de beste keuze.

RDE

Lid
Gefeliciteerd met je keuze! De BE is een bijzonder rijk aangeklede auto. Hoeveel weken moet je nog wachten? Dat je de Renault kwijt wil kan me iets bij voorstellen. Net als Peugeot smoelen de modellen wel aardig, maar is de afwerking matig en rammelt er het nodige aan de auto.

Wachtende op een O2 Combi TDI BE (nog vijf nachtjes...)

Gefeliciteerd met je keuze! De BE is een bijzonder rijk aangeklede auto. Hoeveel weken moet je nog wachten? Dat je de Renault kwijt wil kan me iets bij voorstellen. Net als Peugeot smoelen de modellen wel aardig, maar is de afwerking matig en rammelt er het nodige aan de auto.

Wachtende op een O2 Combi TDI BE (nog vijf nachtjes...)
Dank je!
Aanvraag ligt nu bij de lease-maatschappij (nog niet bij de dealer), dus weet nog niet hoelang het gaat duren.
Hoelang heb jij moeten wachten?
Nog 5 nachtjes dromen en dan wordt het werkelijkheid voor jou :-) Succes!

Bovenaan Onderaan