ja. "maar" 10.000 kilometer per jaar. eigenlijk belachelijk natuurlijk.
er zullen vast veel meer redenen zijn om voor de TSI te kiezen, maar ieder mag gelukkig zijn eigen keuzes maken
dan maar die paar rotcenten over de balk gooien.
mijn enige eis was de tuning om meer trekkracht te krijgen, voor de bergen en sleurhut
en wat wij zochten was niet beschikbaar binnen ons budget (op dat moment)
succes met je keuzes!
Houd er wel rekening mee dat er ook genoeg 1.8TSI's rond rijden zonder mankement. Alleen hoor je daar natuurlijk niets over.
Of koop een TSI mét olieverbruik en laat onder garantie een revisie uitvoeren
Zonder gekheid, dat is wel een risico. In mijn zoektocht heb ik ook nooit een Superb gevonden waar in de advertentie stond dat de revisie al was uitgevoerd dus dat is ook puur geluk hebben.
Ja zeker, maar zeker ook de uitstoters (diesel) willen ze in dit systeem aanpakken.iets wat begint met een R. Een woord dat vooral de veelrijders de stuipen op het lijf doet jagen....
Kortom, het staat of valt grotendeels met de prijs die je vriend voor die auto moet gaan betalen......
Hoe lang rij jij nu met de 1.6 tdi. En hoe vaak is jouw filter vol geraakt?
Echt wel. De 1.8TSI rijdt zóveel fijner...Precies zo denk ik er ook over. Ik hoor verder weinig redenen, behalve roetfilter, om een diesel niet te doen.
leuk om zulke berichten te lezen. Dit lees ik liever dan al die horrorverhalenEcht wel. De 1.8TSI rijdt zóveel fijner...
In de O2 is de 1.4 toch dat blok met supercharger en turbo? Daar waren dacht ik toch behoorlijk wat problemen mee
Een 1.8 kun je ook weer chippen. Dus ik zie het raakvlak met de beslissing tussen een 1.4 of 1.8 niet.Maar die kun je wel eenvoudig tjippen.
Ik denk dat de 1.4 TSI geen verkeerde keuze zou zijn voor de TS.
Als je gtl in je tank doet......
Google; http://www.shell.nl/klanten/commercialfuels/gtl.htmlVertel? Zegt me niets.
Misschien ook iets voor mijn torretje