10,1 inch Android multimedia systeem voor de O3

lugolux78

Donateur
Mercedes look.... #bah...
Maar ik snap nog steeds niet dat we dit niet als standaard hebben. Je krijgt een tablet of twee bij je auto. Die regelt alles, persoonlijke aanpassingen etc... Lijkt mij de oplossing naar de toekomst toe

newwolf84

Forumguru
Ik vind het persoonlijk niks, dan vind ik de columbus er ook mooier bij passen en dan erbij hij spiegelt als een gek.
Kan zijn dat het in het gebruik mee valt maar als ik dit al zo zie dan lijkt het me niet handig werken.

Darkside

Forumguru
Mooi stukje techniek.
Wat mij betreft mag dit gewoon als OEM geleverd gaan worden. Een dichtgetimmerd Android of IOS waarmee je makkelijk apps en internet op kunt krijgen.
Integratie met knoppen, ECU etc moet niet zo moeilijk zijn.
Dan zijn kaartupdates ook geen probleem. Je kunt evt je eigen navi software gbruiken. En makkelijk syncen met je telefoon.

Gieliovd

Forumguru
Leuk ding alleen de specs zijn zwaar onder de maat.

Typisch Chinees gelul ook weer, het is helemaal geen HD scherm etc.

Highway

Forumguru
Loopt inderdaad wat achter qua techniek. Processor is niet de snelste, en ik vraag me af wat de effectieve inkijkhoek is van het scherm. Het wordt toch ingbouwd rechts van je, dus kijk je er schuin op. Bij de wat oudere schermen heb je al snel dat de kleuren niet meer correct over komen, soms zie je het helemaal niet meer.

Aan de andere kant - het is wel mooi dat er altenatieven komen. Dat deze op Android draaien ook een goede zaak. Je kan dan gebruik maken van de vele apps die hiervoor geschreven zijn, waaronder navigatie programma's. Dan komt Tomtom met hun lifetime maps direct in me op

- 1 malige aankoop (ook niet zo heel duur, minder als je moet betalen bij de dealer voor 1 kaart voor de Amundsen / Columbus) en 'lifetime' map updates.

Ik zeg - goede zaak!! Nu nog afwachten tot de specs beter worden.

Tuner111

Forumguru
het heeft zen voordelen en nadelen. maar laten we voor nu nog maar met de huidige Columbus het doen :) totdat deze systemen allemaal op punt staan :)

fanSkoda-VW

Forumguru
Ik ben toch voor de Amundsen in de F3C gegaan. Alles in één, kan beter maar ook veel slechter, want geklungel met een android smartphone zie ik niet zitten. Ook omdat ik niet van losse zaken hou.

Bovenaan Onderaan