10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterrapid

Forumguru
@Joske ik heb dus een dagje niet op forum geweest en wordt ik al gemeen behandeld, ga mail aangeven dat ik me persoonlijk aangevallen voel door zelfs een mede-Vlaming :wavecry: voel me getraumatiseerd ... :deuk:

@Joske :tongue: I DON'T CARE FOLLOW THE RS IF YOU CAN

Blacky

Forumguru
ticket :
capture-jpg.35888

Ik weet niet of er bij mijn aanmelding (aangemeld 21 februari) iets fout is gegaan, maar kan me niet herinneren een ticket gezien te hebben, wel een mailtje van Eventjoy dat ik mijn eigen event kan creëren.

@lugolux78 Kun je zien of ik echt ben aangemeld?

Gert+1 maar geen mailtje van Eventjoy.

Cordoba

Forumguru
@lugolux78 Luc, dat had ik al gedaan voor ik mijn post had geplaatst. Het kan zijn dat ie automatisch in de prullenbak is belandt (na 10 dagen in spam-box gaat dat automatisch). In elk geval bedankt voor de bevestiging van de registratie, tegen de tijd van de meeting lees ik nog wel wat er meer moet (of moeten we zo'n ticket hebben voor de meeting?)

Edit: ik heb inderdaad nieuwe mail gehad met bijlage, bedankt Luc.

Kensel

Forumguru
Hallo allen,

Helaas kan ik niet aanwezig zijn aangezien ik zaterdag 9 of zondag 10 mei terugkom van vakantie.
Alvast heel veel plezier en maak er een topdag van!
Ik zal de foto's afwachten ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

gbbosma

Forumguru
@Kensel, leuk dat je vakantie hebt:thumbsup:, jammer dat we niet kunnen oprijden naar het 10 jarige skoda meeting. Een volgende keer maar weer. Alvast een prettige vakantie.

gbbosma

Forumguru
Ja ja, de kaarten zijn binnen.
Heb ons zojuist aangemeld, kon niet langer wachten. Kreeg blaren van dat lange wachten;).
Weet niet of ik nummer 100 ben geworden. Maar één ding is wel zeker, de Octavia "Edition 100" komt zeker.
We hebben er zin in.
Oant njoggen maaie.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan