10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat grapje van 1 april dat de dealer stopt met skoda en seat word waarschijnlijk wel werkelijkeid maar niet per 1 mei !
uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat een andere dealer skoda en seat over wil gaan nemen waarschijnlijk in 2016.

Taffy

Forumguru
dat grapje van 1 april dat de dealer stopt met skoda en seat word waarschijnlijk wel werkelijkeid maar niet per 1 mei !
uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat een andere dealer skoda en seat over wil gaan nemen waarschijnlijk in 2016.

De TB groep ?

Antera

Donateur
Die hebben ooit Skoda en Seat al gehad dus zou me niks verbazen maar ze hebben net alles veranderd bij Tighelaar zal eens gaan polsen

Ridley

Forumguru
Helaas mensen, ik meld me bij deze af voor volgende week zaterdag . We hebben besloten toch nog een weekje Zwarte Woud te doen. Ga nu mijn best doen om er 5 september bij te zijn.

CDK

Forumguru
Dat is balen @Ridley, maar vakantie is ook erg leuk natuurlijk ;) Leuk dat je er 5 september bij probeert te zijn :thumbsup:
Voor nu een fijne vakantie!

Joske

Forumguru
Hoeveel genodigden zijn er nu eigenlijk op 9 mei? :)

Mss het programma nog eens posten om het topic "vers" te houden? ;)

lugolux78

Forumguru
Zal dit helpen, lieve ongeduldige Skodafielen :)

Programma is nu 90% rond,
springkussen CHECK,
popcorn machine CHECK,
goodies en loterij prijzen (> ZIT EEN HELE LEUKE HOOFDPRIJS BIJ!!!) CHECK.

Nu enkel nog kijken wie wat waar doet buiten de mensen die al een optie gekozen hebben.
Ook nog even met Tigchelaar de laatste zaken afstemmen.

Wie van de vrijwilligers (hieronder diegene die nog geen "taak" hebben) kan redelijk vroeg aanwezig zijn op de 9e om te helpen met de voorbereiding en inchecken van de leden:

@Maarten
@Tallguy
@Hetzer
@ArjanHoek
@dirkkroneman
@Skoda liefhebber 1
@disco1992
@Mike (Skoda 1.8T)

Ik denk dat ik er al rond 8/8:15 ben.
Laat me even via PM weten dan kunnen we tel-nummers uitwisselen!

Gr. Luc

Laatst bewerkt:

Skoda-MAN

Forumguru
Veel plezier en succes met de organisatie, het ziet er in ieder geval goed uit.

Ik heb ergens gelezen dat @kansberg voor het mooie weer gaat zorgen dus dat Is ook goed geregeld.

Allemaal genieten van alle mooie Skoda's :tegek:

lugolux78

Forumguru
Hoop niks ernstigs @Mike (Skoda 1.8T)
Zou leuk zijn als ik je kan oppikken in de ochtend en samen naar Breda kunnen rijden (als je in Rosmalen bent dan in ieder geval).

Maar recente gebeurtenissen... hou er maar op over.
Hier is ook een hoop verandert. Ten goede dat wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan