Joske
Forumguru
dan weet je weer wat doen deze mooie zondagnamiddagligt het contra-gedeelte achter de bekleding.
dan weet je weer wat doen deze mooie zondagnamiddagligt het contra-gedeelte achter de bekleding.
Als je dat doet, maar svp even foto's ik wil het ook nog los hebben om wat isolatie achter te stoppen
Tip: Download een (diverse) handleiding(en) voor de inbouw van een trekhaak, want daarvoor moet je dezelfde delen loshalen.Ik ga eens kijken hoe ik de bekleding in de achterbak los kan maken
Blijft volgens mij het feit dat hij geen spanning kon meten, omdat aan de voorzijde van het kunststof onderdeel een metalen contactring ontbrak. Die ligt niet achter de bekleding, maar zat kennelijk niet gemonteerd.
Ik denk eerder dat de connector nooit aangesloten heeft gezeten.
En blijkbaar zo maar door de eindcontrole gekomen.........
Tsja maar vanaf de fabriek komt hij aan bij de dealer en aan hem betaal je hier in olland afleveringskosten.Dat kan heel makkelijk, geen fabrikant gaat bij elke auto kijken of er stroom uit de 12v sockets komt hoor, steekproefsgewijs worden bepaalde dingen gecontroleerd, tenminste zo ging dat lang geleden al toen ik in de Scania fabriek werkte.