Een andere omvormer of een andere koelbox?
Omvormer; eentje met een pure sinus. Maar die zijn redelijk prijzig in aanschaf (Victron Energy zijn hele mooie)
Koelbox; ik zelf heb een Waeco met een peltier systeem.
Deze werken goed om dingen koud te
houden, niet om dingen koud te
maken.
Wil je dat wel, dan moet je een compressor koelbox nemen.
Heb hem bij koelbox4you.nl vandaan, dat is een autohandelaar due 1 etage hoger koelboxen verkoopt
Dan nog even wat uitleg over je omvormer omdat ik het niet laten kan

Zie hier een plaatje.
Wat basis uitleg over het plaatje; het heet wisselspanning/wisselstroom omdat het normale lichtnet een frequentie heeft van 50Hz (Hertz) dat houd in dat de spanning van polariteit (van + naar - naar + naar - etc) 50x per seconde wisselt. Vandaar de term wisselspanning. Je ziet hier een sinus (blauwe lijn) welke met mooie bogen (amplitude) door de zwarte nul-lijn gaat en dus wisselt van positief naar negatief. Met dus een snelheid van 50x per seconde.
Alle elektrische apparaten zijn hierop gemaakt. En dit luisterd vrij nauw.
Laatst was er een stroom te kort vanwege stakingen ergens in het oosten. Is op het nieuws geweest.
De frequentie van het stroomnet was toen lager; 49Hz ipv 50Hz. Dat gaf bijvoorbeeld problemen bij digitale tijdklokken. Die liepen allemaal van hun tijd af. Wellicht kun je je dit bericht herinneren?
Jouw omvormer heeft een afwijking van maximaal 3 (!!) Hertz.
Daarnaast schommelt de uitgangspanning ook nog eens met 10%. Dat is 23volt. Noem ik fors. Eigenlijk vind ik het een onding en bij mij zou ie in de container belanden
Dan over de blokgolf; het heeft een, in jouw geval, gemodificeerde blokgolf omdat het periodes bij zitten dat de spanning 0 is, dit is het gedeelte waar je de rode lijn gelijk ziet zitten met de zwarte nul lijn. De spanning is dan gedurende die tijd 0. Dit hebben ze gedaan om de wisselingen van plus naar min minder scherp te maken. Hierdoor kunnen apparaten beter omgaan met de blokgolf.
Feit blijft dat een blokgolf een ongewenste spanningvorm heeft. Daarnaast genereert een blokgolf harmonische signalen, zal je daar niet mee lastig vallen maar harmonischen warmen wel het apparaat onnodig op; je compressor (ik ga er vanuit dat het een compressor koelkast is omdat je schrijft dat hij stil en zeer koel is) zal dus hiermee warmer lopen.